Το «μπράβο» του Θεοδωράκη στους «έφηβους βουλευτές» και οι ...selfies (pics)
Μια ιδιαίτερη συνάντηση είχε σήμερα στη Βουλή ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης, χωρίς να μπορέσει να κρύψει τον ενθουσιασμό του.
Συγκεκριμένα, με ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο κ. Θεοδωράκης επεσήμανε ότι ο «διάλογος που είχε με τους έφηβους βουλευτές είχε πολύ ενδιαφέρον».
Παράλληλα, ο κ. Θεοδωράκης, απάντησε στα ερωτήματα που του έθεσαν οι... νεαροί βουλευτές και ανέβασε φωτογραφίες από τη ενδιαφέρουσα συζήτηση που είχε μαζί τους.
Ο επικεφαλής του Ποταμιού... έκλεισε στην ανάρτηση του γράφοντας: «Μπράβο σας αγόρια και κορίτσια».
ΕΛΛΑΔΑ
Φρουροί της Επανάστασης: Προειδοποιούν όποιον περάσει από το Στενό του Ορμούζ χωρίς την άδειά τους
10:03
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Πρωτογενές πλεόνασμα 3,6 δισ. ευρώ για την περίοδο Ιανουαρίου - Μαΐου 2026
10:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η μάχη νεύρων Ιράν - ΗΠΑ και το «κυνήγι μαγισσών» του Τραμπ
10:00
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Με τη SEAJETS στην Αμοργό σε 4 ώρες και 35 λεπτά από Πειραιά για περισσότερο καλοκαίρι
10:00
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ