Το «μπράβο» του Θεοδωράκη στους «έφηβους βουλευτές» και οι ...selfies (pics)
Μια ιδιαίτερη συνάντηση είχε σήμερα στη Βουλή ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης, χωρίς να μπορέσει να κρύψει τον ενθουσιασμό του.
Συγκεκριμένα, με ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο κ. Θεοδωράκης επεσήμανε ότι ο «διάλογος που είχε με τους έφηβους βουλευτές είχε πολύ ενδιαφέρον».
Παράλληλα, ο κ. Θεοδωράκης, απάντησε στα ερωτήματα που του έθεσαν οι... νεαροί βουλευτές και ανέβασε φωτογραφίες από τη ενδιαφέρουσα συζήτηση που είχε μαζί τους.
Ο επικεφαλής του Ποταμιού... έκλεισε στην ανάρτηση του γράφοντας: «Μπράβο σας αγόρια και κορίτσια».
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η Audi ανανέωσε το A3 κάνοντάς το πιο ψηφιακό και με αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης
09:00
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν κατηγορεί το NATO για «συνέργεια» στον πόλεμο των ΗΠΑ και του Ισραήλ εναντίον του
08:57
ΕΛΛΑΔΑ
Πολεοδομίες: Οι διάλογοι που καίνε το κύκλωμα στην Κηφισιά- Η γκρίνια για τον δήμαρχο και το «βύσμα»
08:49
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός στη Βενεζουέλα: «Ήταν σαν ταινία τρόμου» - Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες κατοίκων
08:43
ΕΛΛΑΔΑ