Γεροβασίλη: Από φέτος ο κανόνας «1 προς 4» στις για τις προσλήψεις- αποχωρήσεις στο δημόσιο
Εντός του κανόνα «1 προς 4» στις για τις προσλήψεις- αποχωρήσεις στο δημόσιο θα παραμείνει η κυβέρνηση σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στη Βουλή η Όλγα Γεροβασίλη.
Στο πλαίσιο συζήτησης επίκαιρης ερώτησης του Γιώργου Γεωργαντά από τη ΝΔ, η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης διαβεβαίωσε ότι ο κανόνας θα τηρηθεί με βάση το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα και τα δημοσιονομικά της χώρας. Σε ότι αφορά στο μόνιμο προσωπικό του δημοσίου, αυτό ανέρχεται σήμερα στους 566.022 έναντι 565.671 τον Δεκέμβριο του 2016 με την υπουργό να αναφέρει ότι η αύξηση των 300 ατόμων δεν δημιουργεί πρόβλημα, καθώς είναι «εντός των ορίων που έχουν τεθεί».
Ο αριθμός των συμβασιούχων ανέρχεται σε περίπου 76.000. Από αυτούς, οι 30.000 πληρώνονται από συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα και στόχος είναι να τηρηθεί η συμφωνία με τους θεσμούς και να μην ξεπεραστεί ο μέσος όρος του 2016. Στον συνολικό αριθμό των συμβασιούχων συμπεριλαμβάνονταν και αυτοί που ασχολούνται με την υποδοχή των προσφύγων και την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών, για τους οποίους όμως δεν ισχύουν περιορισμοί.
Χειροπέδες σε 26χρονο στη Θεσσαλονίκη για σειρά ληστειών με θύματα ηλικιωμένες
10:21
Περίπου 68.000 νοικοκυριά στη Γαλλία έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω του καύσωνα
10:15
Πανελλήνιες 2026: Αυτά είναι τα θέματα στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
10:08
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05