Την αποπομπή της ΓΓ του Υπουργείου Πολιτισμού για το Ελληνικό ζητάει ο Μητσοτάκης
Την νέα καθυστέρηση στην επένδυση στο Ελληνικό μετά και τη χθεσινή αναβολή της συνεδρίασης του ΚΑΣ, σχολιάζει ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, με ανάρτησή του στο Twitter.
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ζητά την παραίτηση της γγ του υπουργείου Πολιτισμού Μαρίας Ανδρεαδάκη-Βλαζάκη, με αφορμή την εισήγησή της για αναβολή της συνεδρίασης του ΕΚΑΣ.
"Να αποπέμψει τώρα ο κ. Τσίπρας τη ΓΓ του Υπουργείου Πολιτισμού. Αν εννοεί, έστω και στοιχειωδώς, αυτά που λέει για το Ελληνικό", έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε χαμηλή βλάστηση στην Πέτρα Βοιωτίας - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
14:28
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή 26χρονος που λήστευε ηλικιωμένες σε ασανσέρ και κοινόχρηστους χώρους
14:22
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η Καρυστιανού καταγγέλλει «εκβιασμούς και αρχηγιλίκια»: «Η Ελπίδα αλλάζει, καθαρίζει και συνεχίζει»
14:19
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στην Μαμουλάδα Αιτωλοακαρνανίας - Σηκώθηκαν αεροσκάφη
14:12
ΕΛΛΑΔΑ