Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες: Αναχώρησαν οι Έλληνες αθλητές
Για τη Νότια Κορέα αναχώρησε η ελληνική αποστολή, αποτελούμενη από δύο αθλητές και δύο αθλήτριες, προκειμένου να συμμετάσχει στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Πιονγκτσάνγκ (9-25/2).
Πρόκειται για τους αθλητές Απόστολο Αγγέλη, Γιάννη Ιωάννου και τις αθλήτριες Σοφία Ράλλη, Μαρία Ντάνου, που συνοδεύονται από τους προπονητές Στέργιο Πάππο και Τιμολέωντα Τσουρέκα, ενώ αρχηγός αποστολής είναι το μέλος της Ολομέλειας της ΕΟΕ, Βασίλης Κατσώρας. Μαζί τους θα είναι και ο πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Χειμερινών Αθλημάτων, Δημοσθένης Γυρούσης.
Την ελληνική ομάδα αποχαιρέτησε ο γενικός γραμματέας της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Μανώλης Κολυμπάδης, που θα αναχωρήσει αύριο Τρίτη 6 Φεβρουαρίου για την Πιονγκτσάνγκ, μαζί με τον πρόεδρο της ΕΟΕ, Σπύρο Καπράλο.
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
Βενεζουέλα: Κινητοποίηση της διεθνούς κοινότητας - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
Βρέθηκε ο 34χρονος που είχε εξαφανιστεί από τη Νίκαια - Επέστρεψε στο σπίτι του
16:53