Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2018: Το πρώτο χρυσό μετάλλιο για τη Γαλλία
Το πρώτο χρυσό μετάλλιό της στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Πιονγκτσάνγκ πανηγυρίζει η Γαλλία.
Η 19χρονη Περέν Λαφόντ, η οποία συγκέντρωσε 78,65 βαθμούς στα Moguls του ελεύθερου σκι και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Την δεύτερη θέση κατέκτησε η Ζιστίν Ντιφούρ-Λαπουάντ από τον Καναδά, η οποία βαθμολογήθηκε με 78,56, ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε η Γιούλια Γκαλίσεβα από το Καζακστάν (77,40).
PHOTO 1 / 8
Photo 1/8
Πηγή: REUTERS
Photo 2/8
Πηγή: REUTERS
Photo 3/8
Πηγή: REUTERS
Photo 4/8
Πηγή: REUTERS
Photo 5/8
Πηγή: REUTERS
Photo 6/8
Πηγή: REUTERS
Photo 7/8
Πηγή: REUTERS
Photo 8/8
Πηγή: REUTERS
ΚΟΣΜΟΣ
Αεροπλάνο έπεσε σε ουρανοξύστη στην Κίνα - Ένας νεκρός και 13 τραυματίες
15:02
ΕΛΛΑΔΑ
Ήχησε το 112 για την φωτιά στην Πέτρα Βοιωτίας: «Απομακρυνθείτε προς Λειβαδιά»
14:54
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα «όπλα» των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
14:48
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε χαμηλή βλάστηση στην Πέτρα Βοιωτίας - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
14:30
ΕΛΛΑΔΑ