ΠΑΟΚ: Πέρασε από τη Βουλή η τροπολογία για το νέο γήπεδο της Τούμπας
Με ευρύτατη πλειοψηφία πέρασε από την Ολομέλεια της Βουλής η τροπολογία που προβλέπει την εκχώρηση έκτασης για την ανέγερση του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ.
Υπέρ της ρύθμισης όλα τα κόμματα με εξαίρεση το Ποτάμι και το ΚΚΕ που δήλωσαν «παρών».
Σύμφωνα με την τροπολογία «παραχωρείται άνευ ανταλλάγματος κατά χρήση, διοίκηση και διαχείριση για 99 έτη στο ερασιτεχνικό Αθλητικό Σωματείο με την επωνυμία ΠΑΟΚ έκταση συνολικού εμβαδού 29.284 τμ. που βρίσκεται στο Δήμο Θεσσαλονίκης και αποτελείται από ακίνητα, τα οποία ανήκουν κατά πλήρη κυριότητα νομή και κατοχή στο Ελληνικό Δημόσιο και στο Ταμείο Εθνικής Άμυνας, ώστε, μαζί με το οριζόμενο όμορο ακίνητο που ανήκει στον να αποτελούν ενιαία έκταση για την εκπλήρωση του καταστατικού σκοπού του και την ανέγερση νέων αθλητικών εγκαταστάσεων του Σωματείου με τις απαραίτητες βοηθητικές εγκαταστάσεις, τις συνοδές χρήσεις και τις συμπληρωματικές τους λειτουργίες».
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
15:21
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14
Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» - Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο
15:13