Τζέιμς Γκιστ και Ντεσόν Τόμας στον ΟΠΑΠ: «Θα κερδίσει το ντέρμπι όποιος το θέλει περισσότερο»
Αποκλειστικές δηλώσεις στον ΟΠΑΠ των δύο πρωταγωνιστών του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ για το αποψινό μεγάλο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό
Ο Τζέιμς Γκιστ ξέρει από ντέρμπι. Ο Ντεσόν Τόμας είναι έτοιμος να αγωνιστεί απόψε στο πρώτο ντέρμπι «αιωνίων αντιπάλων». Τι συμβουλεύει ο Γκιστ τον Τόμας; Πού θα κριθεί το ντέρμπι του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ με τον Ολυμπιακό; Ποιες ομάδες θα πάνε στο Final Four της Βιτόρια;
Δείτε τις απαντήσεις στο βίντεο, με τις αποκλειστικές δηλώσεις στον ΟΠΑΠ των Τζέιμς Γκιστ και Ντεσόν Τόμας, για το σημερινό ντέρμπι της Euroleague, Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-Ολυμπιακός:
CULTURE
Πριν από την «Έναστρη Νύχτα»: Το έργο που αποκάλυψε το όραμα του Βαν Γκογκ
10:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: «Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση» - Ο απολογισμός του κυβερνητικού έργου
10:04
ΕΛΛΑΔΑ
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
10:01
ΚΟΣΜΟΣ
Το Κουβέιτ καταδικάζει την «ιρανική επιθετικότητα» - Τι ανακοίνωσε η Τεχεράνη
09:55
ΕΛΛΑΔΑ