Γιαννακόπουλος: Την Παρασκευή θα φύγουμε νικητές από τη Μαδρίτη
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος εξέφρασε την πίστη του ότι ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ θα φύγει νικητής από τη Μαδρίτη την Παρασκευή για τα playoffs της Euroleague.
Οι «πράσινοι», οι οποίοι είχαν βρεθεί στο +6 στο 36΄, «έπεσαν» με το τελικό 75-72 στο Wiznik Center. Ο Παναθηναϊκός θα έχει ακόμη μία ευκαιρία για break στη Μαδρίτη (19/4, 22:15), πριν η σειρά μεταφερθεί στο ΟΑΚΑ για τα Games 3 & 4 (αν χρειαστεί).
Μετά το τέλος του αγώνα ο διοικητικός ηγέτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ με επίσημη δήλωση του έδωσε το σύνθημα προκειμένου οι «πράσινοι» να φύγουν με το διπλό από την ισπανική πρωτεύουσα παίρνοντας το πλεονέκτημα έδρας, με τη σειρά να μεταφέρεται στο ΟΑΚΑ.
Αναλυτικά η δήλωση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου αναφέρει:
«Από ό,τι φαίνεται θα πρέπει να παίξουμε πολύ καλύτερα από την Ρεάλ ώστε να πάρουμε το ροζ φύλλο... Έχω μεγάλη πίστη στην ομάδα. Την Παρασκευή θα φύγουμε νικητές από τη Μαδρίτη».
Θυελλώδη μελτέμια σε Αιγαίο, Αττική και ηπειρωτικά - Οι περιοχές με τους πιο ισχυρούς ανέμους
21:23
Δύο συλλήψεις για τον θάνατο 43χρονης σε σκοπευτήριο στην Κρήτη - Τι ερευνούν οι Αρχές
21:16
Παραιτείται ο πρόεδρος της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς - Ανακοίνωσε πρόωρες εκλογές
21:13
Πέντε συλλήψεις για τις πυρκαγιές σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Ανατολική Αττική και Ρόδο
21:03