Δήλωσε συμμετοχή στην Α2 ο Ολυμπιακός
Ο Ολυμπιακός έστειλε στην ΕΟΚ το έγγραφο συμμετοχής στο ερχόμενο πρωτάθλημα της Α2.
Σημειώνεται ότι η ομοσπονδία είχε δώσει παράταση μέχρι και σήμερα στις ομάδες που είχαν δικαίωμα να αγωνιστούν στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία να δηλώσουν συμμετοχή στο ερχόμενο πρωτάθλημα.
Με δεδομένο ότι δεν μπορούσαν ούτε μέσω wild card να αγωνιστούν στη Basket League, οι «ερυθρόλευκοι» έστω και την τελευταία στιγμή πήραν την απόφαση να δηλώσουν την ομάδα στην Α2, αλλά και στο Κύπελλο Ελλάδας.
Το έγγραφο αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Κύριοι,
Με την παρούσα, επισυνάπτουμε τη δήλωση συμμετοχής στο Πρωτάθλημα της Α2 Εθνικής Κατηγορίας Ανδρών της περιόδου 2019-2020.
Παρακαλούμε όπως μας επιστρέψετε την παρούσα επιστολή μέσω φαξ με δικό σας αριθμό πρωτοκόλλου για την παραλαβή.
Με εκτίμηση,
Για την ΚΑΕ Ολυμπιακός
Γ. Σκινδήλιας, Αντιπρόεδρος».
Διάσκεψη των Προέδρων: Ποιοι δικαστικοί προκρίνονται για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
18:59
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42
Όμιλος AKTOR: Αντλεί 1 δισ. ευρώ με Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και έκδοση ομολόγου
18:39