Συγκέντρωση οπαδών του ΠΑΟΚ στα γραφεία της ΝΔ
Το πόρισμα της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού για ανάκληση του πιστοποιητικού συμμετοχής του ΠΑΟΚ και της Ξάνθης και η εισήγησή του για αποβολή τους από το πρωτάθλημα, έχει προκαλέσει αναβρασμό στις τάξεις της ομάδας της Θεσσαλονίκης.
Οπαδοί του «δικέφαλου», αφού πρώτα εξέφρασαν την αγανάκτησή τους στον αγώνα με το Βόλο στην Τούμπα με συνθήματα κατά της κυβέρνησης, όταν τελείωσε το παιχνίδι κατευθύνθηκαν και στα γραφεία της ΝΔ.
Εκεί αποδοκίμασαν έντονα την απόφαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού, ενώ φώναξαν και συνθήματα κατά του Λευτέρη Αυγενάκη.
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Πηγή: INTIME
Photo 2/6
Πηγή: INTIME
Photo 3/6
Πηγή: INTIME
Photo 4/6
Πηγή: INTIME
Photo 5/6
Πηγή: INTIME
Photo 6/6
Πηγή: INTIME
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
ΧΡΗΜΑ
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00
ΧΡΗΜΑ