Κορωνοϊός: Θετικός ο παίκτης του Ολυμπιακού, Κ. Παπανικολάου
Ανανεώθηκε:
Ο Κώστας Παπανικολάου βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό, σε τεστ που υποβλήθηκε πριν την έναρξη της προετοιμασίας.
Συναγερμός σήμανε στην ΚΑΕ Ολυμπιακός, καθώς μέσω των τεστ στα οποία υποβλήθηκε η ομάδα ενόψει της έναρξης προετοιμασίας, ο Κώστας Παπανικολάου βρέθηκε θετικός. Ο Έλληνας φόργουορντ είναι ασυμπτωματικός και αμέσως τέθηκε σε καραντίνα στο σπίτι του.
Η ενημέρωση του Ολυμπιακού:
«Εν όψει της έναρξης της προετοιμασίας για τη νέα σεζόν, ο Κώστας Παπανικολάου υποβλήθηκε σε τεστ για τον κορωνοϊό και βρέθηκε θετικός. Ο φόργουορντ του Ολυμπιακού, ο οποίος είναι ασυμπτωματικός, αναρρώνει απομονωμένος στο σπίτι του και η κατάστασή του παρακολουθείται συστηματικά από το ιατρικό επιτελείο της ομάδας μας. Καλή ανάρρωση Κώστα!».
Έργα αποκατάστασης σε επτά μοναστήρια του Αγίου Όρους
14:18
Φορτηγό συγκρούστηκε με αυτοκίνητο στη Θήβα: Δύο τραυματίες, σοβαρά ο ένας - Άμορφη μάζα το ΙΧ
14:14
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο κέντρο της Αθήνας
14:04
Ιταλία: Ένας 58χρονος αγρότης το πρώτο θύμα του καύσωνα - Σε ύψιστη επιφυλακή 16 πόλεις
13:56