Ολυμπιακοί Αγώνες: Δυνατή εμφάνιση από την Σάκκαρη - Νίκησε τη Στογιάνοβιτς και πέρασε στις «16»
Η Μαρία Σάκκαρη συνέχισε με νίκη στην πρώτη συμμετοχή της σε Ολυμπιακούς αγώνες, καθώς νίκησε εύκολα, στο 2ο γύρο την Νίνα Στογιάνοβιτς από τη Σερβία, με 2-0 σετ και συνεχίζει την πορεία της στο τουρνουά, παίρνοντας την πρόκριση για τις «16» της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, Νο 19 στην παγκόσμια κατάταξη κατάφερε να κάμψει εύκολα στο πρώτο σετ την αντίσταση της αντιπάλου της, Νο 90 στον κόσμο, με 6-1 σε 31 λεπτά, ενώ και στο δεύτερο σετ κατάφερε να επικρατήσει άνετα με 6-2, σε 35 λεπτά.
Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη της Σάκκαρη επί της Στογιάνοβιτς, μετά τη νίκη της το 2015 στο Μινσκ.
Στον 3ο γύρο του Ολυμπιακού τουρνουά η Σάκκαρη θ' αντιμετωπίσει τη νικήτρια του αγώνα Σβιτολίνα (Ουκρανία)-Τομλιάνοβιτς (Αυστραλία) που διαγωνίζονται στις 08:00.
Σαουδική Αραβία: Συνετρίβη ελικόπτερο που ανήκε στον πετρελαϊκό κολοσσό Aramco - 14 νεκροί
15:16
Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλιξεπτωτιστές που θα έκαναν το πρώτο άλμα - Tουλάχιστον 11 νεκροί
14:58
Ροδόπη: Διασωληνωμένος 17χρονος που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του - Τον επανέφερε ναυαγοσώστης
14:55
Οι δημοσκοπικές «βεβαιότητες» και το ισχυρό σενάριο της επιστροφής στον δικομματισμό του 2019
14:48