Ολυμπιακοί Αγώνες: Εκτός ημιτελικών Τσιτσιπάς και Σάκκαρη
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς κι η Μαρία Σάκκαρη έδωσαν μεγάλη μάχη κόντρα στους Άσλεϊ Μπάρτι και Τζον Πιρς, αλλά ηττήθηκαν με 2-1 σετ κι έμειναν εκτός ημιτελικών στο μεικτό «διπλό»
Την πορεία τους στους Ολυμπιακούς Αγώνες ολοκλήρωσαν οι δύο Έλληνες τενίστες, χωρίς δυστυχώς να μπορέσουν να φέρουν κάποιο μετάλλιο. Τόσο ο Τσιτσιπάς, όσο κι η Σάκκαρη, όμως, έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό τόσο στο μόνο, όσο και στο διπλό.
CULTURE
Στη Μύκονο για διακοπές η Beth Hart πριν τη συναυλία στον Λυκαβηττό
23:20
ΕΛΛΑΔΑ
Επτά συλλήψεις τις τελευταίες ώρες για την εκδήλωση πυρκαγιών
23:11
ΚΟΣΜΟΣ
Στάχτη 28.000 στρέμματα στο Κολοράντο - Νεκροί στη «μάχη» με τις φωτιές τρεις πυροσβέστες
23:01
ΚΟΣΜΟΣ
Νέο ρεκόρ ζέστης με 40,5 βαθμούς Κελσίου στην Πολωνία
22:50
ΕΛΛΑΔΑ