Οριστική διακοπή στο Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός μετά τα επεισόδια με τον τραυματισμό αστυνομικού
Οριστική είναι, πλέον, η διακοπή στο ντέρμπι της προημιτελικής φάσης του Λιγκ Καπ «Νίκος Σαμαράς» ανάμεσα στον Ολυμπιακό και στον Παναθηναϊκό.
Τα επεισόδια που ξέσπασαν ανάμεσα στις δυνάμεις των ΜΑΤ και σε περίπου 150 οπαδούς στη διάρκεια του δεύτερου σετ και που είχαν ως συνέπεια το σοβαρό τραυματισμό ενός αστυνομικού, οδήγησαν στην οριστική διακοπή του ντέρμπι με τους «ερυθρόλευκους» να είχαν το προβάδισμα με 1-0 (25-19) και τους «πράσινους» το προβάδισμα στο δεύτερο με 18-10.
Οι αστυνομικές δυνάμεις έκαναν χρήση χημικών, με αποτέλεσμα η ατμόσφαιρα να γίνει αποπνικτική και μέσα στο κλειστό «Μελίνα Μερκούρη», με το ματς να διακόπτεται αρχικά και στη συνέχεια ο διαιτητής να προχωρά στην οριστική διακοπή του.
Αφού αρχικά ο ρέφερι έδωσε εντολή στους παίκτες των δύο ομάδων να μπουν στ΄ αποδυτήρια, η κατάσταση δεν βελτιώθηκε κι αφού τελείωσε το απαιτούμενο χρονικό περιθώριο, η διακοπή ήταν μονόδρομος.
Ο αστυνομικός που τραυματίστηκε μεταφέρθηκε στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας, όπου νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Διασωληνώθηκε ο αστυνομικός που τραυματίστηκε σε επεισόδια στο ντέρμπι Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Neuville με Hyundai i20 N Rally1 στην κορυφή
22:08
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41