Παρίσι: Το χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο που του έλειπε κέρδισε ο θρύλος του τένις Νόβακ Τζόκοβιτς
O Τζόκοβιτς μετά την νίκη του στο τένις ανδρών στους Ολυμπιακών που του χάρισε το χρυσό μετάλλιο
AP Photo/Louise DelmotteΤο χρυσό μετάλλιο των Ολυμπιακών Αγώνων το μόνο που έλειπε πρόσθεσε στη πλούσια συλλογή του από διακρίσεις ο Νόβακ Τζόκοβιτς ο οποίος κέρδισε στον τελικό του τένις ανδρών στο Παρίσι τον Κάρλος Αλκαράθ.
Ο Σέρβος θρύλος του τένις επικράτησε με 2-0 σετ (7-6, 7-6) του Ισπανού.
Ο «Νόλε» με αυτόν τον τρόπο έγινε ο γηραιότερος αθλητής τένις που ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου σε ηλικία 37 ετών, ενώ έγινε ο πρώτος τενίστας μετά τον Μίλοσλαβ Μέτσιρ το 1988 στη Σεούλ που πανηγυρίζει το χρυσό χωρίς να χάσει σετ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ολυμπιακοί Αγώνες: Πρώτο μετάλλιο για την Ιταλία στο τένις ανδρών μετά από 100 χρόνια
TECH
Αυστραλία: Διπλασιάζει το πρόστιμο για τους ανήλικους που παραβιάζουν το «ban» στα social media
22:53
ΕΛΛΑΔΑ
Μεγάλη φωτιά στα Άνω Λιόσια - Ισχυρές επίγειες δυνάμεις
22:49
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνδυνος πυρκαγιάς στην Χαλκιδική: Νέα απαγόρευση κυκλοφορίας την Κυριακή (28/6)
22:42
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου: «Πλήγμα για το Ιράν και τη Χεζμπολάχ» η συμφωνία με το Λίβανο
22:37
ΕΛΛΑΔΑ