Κορυφαία επίδοση στον κόσμο και χρυσό στο 200άρι ύπτιο ο Σίσκος
Καταπληκτική εμφάνιση πραγματοποίησε ο Απόστολος Σίσκος στα 200μ. ύπτιο, στο μίτινγκ Giant Open που διεξάγεται στο Σεν Ντενί της Γαλλίας. Ο «ασημένιος» πρωταθλητής Ευρώπης κατέκτησε την πρώτη θέση στον τελικό του αγωνίσματος με 1:55.18, χρόνος που αποτελεί πανελλήνιο ρεκόρ νέων ανδρών και ταυτόχρονα είναι η κορυφαία επίδοση φέτος στον κόσμο.
Ο 20χρονος κολυμβητής της Αθλητικής Ακαδημίας Αστέρια βελτίωσε το 1:55.42 που είχε κάνει στις 19 Ιουνίου 2024, όταν κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό του Βελιγραδίου, ενώ πλησίασε το 1:54.82 του Απόστολου Χρήστου, που είναι το πανελλήνιο ρεκόρ ανδρών και βεβαίως η επίδοση που του έδωσε τη δεύτερη θέση στους περσινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, με το σημερινό του χρόνο, ο Σίσκος θα έπαιρνε την τέταρτη θέση στο Παρίσι.
Φρένο στην κατανάλωση αλκοόλ από τους Παριζιάνους λόγω καύσωνα βάζουν οι Αρχές
21:55
Αναγκαστική προσγείωση για το ελικόπτερο του Ισραηλινού προέδρου μετά από πρόσκρουση σε πουλιά
21:46
Συνάντηση Γκίλφοϊλ - Τουρνά για την πρόληψη και διαχείριση φυσικών καταστροφών
21:38
Η «Οδύσσεια» μόλις κυκλοφόρησε σε audiobook με την ΑΙ φωνή του Μάικλ Κέιν και διχάζει το Χόλιγουντ
21:30