Ντούσκος για το χρυσό μετάλλιο: «Στα τελευταία 100 μέτρα έβαλα την ψυχή μου»
«Στα τελευταία 100 μέτρα έβαλα την ψυχή μου για να κατακτήσω το χρυσό» είπε ο Στέφανος Ντούσκος στις πρώτες του δηλώσεις μετά την κατάκτηση του μεταλλίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Σαγκάης.
«Το πίστευα. Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους είναι δίπλα μου. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Ηθελα ένα χρυσό σε παγκόσμιο πρωτάθλημα. Πήγε η κούρσα ρολόι. Οταν είδα στα 1.000μ ότι δεν φεύγουν το πίστεψα. Εκανα υπομονή. Ημουν μπροστά και έλεγα κράτα λίγο ακόμα. Στα τελευταία 100 μέτρα ήταν τόσο δύσκολα που έβαλα την ψυχή μου για να κατακτήσω το χρυσό» είπε στην ΕΡΤ ο Έλληνας αθλητής.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΑΔΜΗΕ-Καράμπελας: Η ισχυρή ανταπόκριση στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης
14:26
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ανάρτηση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ για τις νέες συμφωνίες της ATLANTIC SEE LNG TRADE
14:25
ΕΛΛΑΔΑ
Καραμπόλα στην Κορίνθου - Τριπόλεως: Εμπλέκονται τέσσερα ΙΧ και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
14:22
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Δώρα ζωής από 64χρονο σε τέσσερις ανθρώπους - Χάρισε όργανα και ιστούς
14:17
ΚΟΣΜΟΣ