O 67χρονος που τερμάτισε τελευταίος στον 42ο Μαραθώνιο της Αθήνας και κέρδισε το χειροκρότημα
ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΔΡΟΜΕΑ ΣΤΟΝ 42ο ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΛΕΝΑ ΒΑΣΤΑΡΔΗ / EUROKINISSIΟ 67χρονος Ιωακείμ Υφαντίδης, ήταν ο τελευταίος δρομέας που τερμάτισε στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας και παρέλαβε το ειδικό βραβείο από την πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ Σοφία Σακοράφα.
Έπειτα από σχεδόν οκτώ ώρες προσπάθειας, ο 67χρονος ολοκλήρωσε τη διαδρομή των 42,195 χιλιομέτρων και εισήλθε στο Παναθηναϊκό Στάδιο, όπου έγινε δεκτός με χειροκροτήματα.
Στο Facebook, η επίσημη σελίδα του Μαραθωνίου ανέβασε ένα συγκινητικό βίντεο που δείχνει τον Υφαντίδη να τερματίζει στο Παναθηναϊκό Στάδιο, ολοκληρώνοντας τη διαδρομή του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου.
Η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, Σοφία Σακοράφα, του απένειμε μετάλλιο και το ειδικό βραβείο που παραδοσιακά δίνεται στον δρομέα που τερματίζει τελευταίος στον Μαραθώνιο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός αντιμετώπισε επιτυχώς 1.320 έκτακτα περιστατικά στον Μαραθώνιο
42ος Αυθεντικός Μαραθώνιος: «Πίεσα πολύ και τα κατάφερα», δήλωσε μετά τη νίκη ο Παναγιώτης Καραΐσκος
Ανδρουλάκης για νέο σύστημα αυτοδιοικητικών εκλογών: Κατάπτυστο, δεν θα επιτρέψουμε να εφαρμοστεί
12:01
Ηλεία: Ξέφρενη πορεία φορτηγού όταν έντομο τσίμπησε τον οδηγό - Πατέρας και γιος τραυματίες
11:59
Κύκλωμα πολεοδόμων: Ανοίγουν οι θυρίδες βασικών κατηγορουμένων - Τι εξετάζει η ανακρίτια Διαφθοράς
11:54
Καλλιθέα: Βαρύ το κατηγορητήριο για τους 7 συλληφθέντες - Δίωξη και για ανθρωποκτονία με δόλο
11:51