Το πρώτο μήνυμα του Μαρκ Μπάρτρα μετά την επίθεση στην Ντόρτμουντ
Ο παίκτης της Ντότμουντ, που τραυματίστηκε κατά την διάρκεια των εκρήξεων στο πούλμαν της ομάδα του, Μαρκ Μπάρτρα έστειλε το πρώτο του μήνυμα μετά την επέμβαση που υποβλήθηκε μετά την επίθεση.
Ο Ισπανός στόπερ γέμισε τα σόσιαλ μίντια με το χαμόγελο του, ενημερώνοντας τους φίλους του ότι είναι καλά στην υγεία του.
«Γεια σε όλους! Όπως βλέπετε είμαι πολύ καλύτερα. Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη και τα μηνύματά σας», έγραψε.
«Στέλνω όλη μου την αγάπη στους συμπαίκτες μου, τους υποστηρικτές μου και τους φαν μου για τον σημερινό αγώνα», ανέφερε για τον αγώνα της Ντόρτμουντ με την Μονακό, που τελικά έληξε με ήττα των Γερμανών με 2-3.
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου: «Κίτρινος» συναγερμός σήμερα (24/06) σε 13 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
ΧΡΗΜΑ