Το Τ-Roc δεν είναι απλά μια επέκταση της γκάμας των SUV της Volkswagen προς τα κάτω σε ότι αφορά το μέγεθος του αμαξώματος αλλά και το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ από πλευράς τιμής εκκίνησης.

Διαβάστε επίσης

Είναι και η προσθήκη ενός μοντέλου αυτής της δημοφιλούς κατηγορίας που έχει πιο έντονο νεανικό και σπορ χαρακτήρα σε σχέση με τα πιο μεγάλα και αυτό είναι κάτι που φαίνεται ευθύς εξαρχής. Από την εικόνα του με τις πιο μικρές εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος 4,23 μέτρων) αλλά και την πιο επιθετική του μάσκα και κυρίως το αλά κουπέ στυλ του πίσω μέρους με τη χαρακτηριστική πίσω κολώνα.Στα παραπάνω συμβάλλει φυσικά και η δυνατότητα για διχρωμία του αμαξώματος, ενώ η off road πλευρά υποστηρίζεται και από τη σημαντική απόσταση από το έδαφος, καθώς και από τους μεγάλους τροχούς.

Το Τ-Roc εγκαινιάζει λοιπόν ένα νέο, καλοδεχούμενο στυλ για τα SUV της VW, που θα υιοθετηθεί και από το ακόμα μικρότερο T-Cross αλλά και το ηλεκτρικό I.D. Crozz που αναμένονται. Ένα στυλ που επαναλαμβάνεται στο εσωτερικό, η σχεδίαση του οποίου με τη χαρακτηριστική οριζόντια διάταξη αλλά και τις πολλές δυνατότητες προσωποποίησης παραπέμπει άμεσα στη νέα γενιά του Polo.

Έτσι και στο T-Roc υπάρχει μια οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό που μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 8,0 ίντσες, ενώ διαθέσιμος θα είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων της 2ης γενιάς του ομίλου Volkswagen που θα ενισχύει και άλλο τη high tech αίσθηση που δημιουργείται.

Το παρόν μπορούν να δώσουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού -μεταξύ αυτών το Traffic Jam Assist που αναλαμβάνει τα πάντα μέχρι τα 60 χλμ./ ώρα και το Park Assist για την αυτοματοποιημένη στάθμευση- ενώ συνολικά υπάρχει ένα ουσιαστικά πλήρες επίπεδο εξοπλισμού ήδη από το εισαγωγικό Discover.

Από κει και πέρα η ποιότητα κατασκευής δε αφήνει πολλά περιθώρια για παράπονα, ειδικά από τη στιγμή που και τα σκληρά πλαστικά δεν ενοχλούν, ενώ οι χώροι είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικοί για το αποτύπωμα του T-Roc. To οποίο έχει να επιδείξει και ένα μεγάλο και πρακτικό πορτμπαγκάζ, με την ελάχιστη χωρητικότητά του των 445 λίτρων να είναι η μεγαλύτερη της κατηγορίας και τη μέγιστη να φτάνει τα 1.290 λίτρα.

Tο T-Roc όμως δεν είναι νεανικό μόνο σε ότι αφορά την εμφάνισή του. Είναι και με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, μιας και η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησής του, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας του στην ορεινή Κορινθία, του εξασφαλίζει μια αμεσότητα και ακρίβεια στις αντιδράσεις του που δημιουργεί ένα σπορτίφ και κατά συνέπεια και νεανικό προφίλ. Το σημαντικό είναι πως αυτό δεν γίνεται εις βάρος της άνεσης, ενώ το σύστημα διεύθυνσης υποστηρίζει με τη σειρά του αυτόν τον προσανατολισμό.

VW T ROC 14A

Σύγχρονο, νεανικό και high tech το εσωτερικό του νέου T-Roc, ενώ διαθέτει και πολλές δυνατότητες προσωποποίησης. Πηγή: Γιώργος Καραγιωργάκης

Αυτό ισχύει και για το βασικό κινητήρα βενζίνης, τον 3κύλινδρο 1.0 TSI των 115 ίππων, που ειδικά αν ο οδηγός ασχοληθεί λίγο και με το κιβώτιο δεν θα δείξει σε καμία περίπτωση ότι πιέζεται. Φυσικά οι 1.5 TSI (150 ίπποι) και 2.0 TSI (190 ίπποι) θα έχουν ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια ισχύος και θα συνδυάζονται και με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων. Το οποίο είναι στάνταρ στην έκδοση των 190 ίππων, όπως και η τετρακίνηση 4Motion.

Τετρακίνητα είναι και όλα τα diesel Τ-Roc, που κινούνται από τον 2.0 TDI των 150 ίππων, ενώ όπου υπάρχει το 4Motion υπάρχει και το Active Control με τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης, εκ των οποίων τα δύο είναι για off road.

To νέο και ενδιαφέρον VW T-Roc είναι διαθέσιμο με συνολικά 3 επίπεδα εξοπλισμού -πέρα από το Discover που προαναφέραμε υπάρχουν και τα Advance και Experience- και οι τιμές του ξεκινούν από τις 19.650 ευρώ.


Διαβάστε επίσης

Η VW με τo νέο Touareg υπερθεματίζει σε όλους τους τομείς

Αυτό το εντυπωσιακό ηλεκτρικό αγωνιστικό της VW για το Pikes Peak είναι πιο γρήγορο από Φόρμουλα 1

Είναι τα πολυτελή, εξακύλινδρα αγροτικά η νέα μόδα;

Το νέο VW Touareg είναι το τεχνολογικά πιο προηγμένο πολυτελές SUV