Tα κλασικά αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως κατασκευαστή μεν αλλά ειδικά όσο προέρχονται από τις λεγόμενες μάρκες πολυτελείας, έχουν το δικό του κοινό και τη δική τους αγορά. Η οποία τα τελευταία χρόνια είναι ιδιαίτερα ακμάζουσα, ενώ γενικά οι τιμές, ειδικά των πιο σπάνιων μοντέλων, αυξάνονται σταθερά και συνεχώς.

Διαβάστε επίσης

Το θέμα με τα κλασικά μοντέλα είναι το πόσο θα είναι εφικτή η κυκλοφορία τους στο μέλλον, όταν οι προδιαγραφές εκπομπών ρύπων για τα καινούργια θα έχουν γίνει ακόμα πιο αυστηρές και όταν η ευαισθησία της κοινής γνώμης γύρω από το συγκεκριμένο θέμα θα έχει μεγαλώσει.

Προκειμένου λοιπόν να εξασφαλιστεί αυτή η δυνατότητα κίνησης με ένα κλασικό μοντέλο και στο μέλλον η Aston Martin παρουσίασε ένα φιλόδοξο σχέδια μετατροπής των δικών της αρχικά classics σε ηλεκτρικά. Με τη βοήθεια μιας «ηλεκτρικής κασέτας», η οποία θα χρησιμοποιεί σε μεγάλο βαθμό την τεχνολογία της Rapide E αλλά και αυτή των μελλοντικών Lagonda -αυτή η παραδοσιακή επωνυμία έχει επιλεγεί για τα EV της βρετανικής μάρκας-  και η οποία θα μπορεί να τοποθετηθεί στις βάσεις του αρχικού κινητήρα και του κιβωτίου.

Φυσικά υπάρχει πρόβλεψη διασύνδεσης του ηλεκτρικού κυκλώματος του αυτοκινήτου με την «κασέτα» προκειμένου όλα τα συστήματα να λειτουργούν, ενώ ο έλεγχος και η παρακολούθηση της ροής της ενέργειας θα γίνει από μια οθόνη που θα τοποθετείται στο εσωτερικό του εκάστοτε κλασικού μοντέλου.

Η βρετανική εταιρεία έχει ήδη εφαρμόσει το σύστημα της «ηλεκτρικής κασέτας» σε μια DB6 MKII Volante (έτσι ονομάζονται τα κάμπριο της μάρκας) του 1970.

Σημαντικό είναι, ειδικά για τους συλλέκτες, πως ανά πάσα στιγμή μπορεί να τοποθετηθεί εκ νέου ο αρχικός κινητήρας και το αντίστοιχο κιβώτιο, έτσι ώστε να διατηρείται και η γνησιότητα του αυτοκινήτου αλλά και η αξία του.


Διαβάστε επίσης

Μπορεί η Lamborghini να φτιάξει αυτοκίνητο που θα ανταγωνίζεται την Aston Martin Valkyrie;

Αυτοκίνητο: Η Aston Martin Valkyrie Pro θα τα βάζει μέχρι και με μονοθέσιο της Φόρμουλα 1

Αυτοκίνητο: Η νέα Aston Martin DBS Superleggera είναι ένα πανέμορφο θηρίο

Ποσειδώνας: Το πρώτο υποβρύχιο της Aston Martin