ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: H Mercedes EQV είναι το πρώτο ηλεκτρικό πολυμορφικό της πολυτελούς κατηγορίας

Αυτοκίνητο: H Mercedes EQV είναι το πρώτο ηλεκτρικό πολυμορφικό της πολυτελούς κατηγορίας

Μέσα σε ελάχιστες μέρες από την παρουσίαση των plug-in υβριδικών εκδόσεων των A και B-Class η Mercedes προχωρά και στην παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής της EQV. Του πρώτου ηλεκτρικού πολυμορφικού αυτοκινήτου που είχε εμφανιστεί ως πρωτότυπο στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο.

Τώρα, περίπου 6 μήνες αργότερα και σε αυτήν της Φρανκφούρτης θα δώσει το παρόν, όπως προαναφέραμε το πρώτο πολυτελές βαν που θα μπορεί να αγοράσει κανείς. Ξέρετε από αυτά που έχουν κατακλύσει τους δρόμους της χώρας μας και όλων σχεδόν των ευρωπαϊκών χωρών κάνοντας transfers, με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.

Οι βασικές γραμμές του αμαξώματος δεν έχουν αλλάξει ούτε σε σχέση με το concept αλλά ούτε σε σχέση με τα επιτυχημένα αντίστοιχα συμβατικά μοντέλα της μάρκας. Φυσικά υπάρχουν στοιχεία που κάνουν σαφές πως εδώ πρόκειται για το EV (Electric Vehicle) της γκάμας με πιο χαρακτηριστικά τους εντυπωσιακούς προβολείς LED.

Αντίστοιχη είναι και η εικόνα που συναντάμε στο εσωτερικό, με αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο και με ποιότητα κατασκευής και εξοπλισμό που δεν αφήνουν περιθώρια για παράπονα, μιας και η Mercedes συνηθίζει να υιοθετεί στα βαν της τεχνολογίες που έρχονται απευθείας από τα επιβατικά της μοντέλα. Έτσι και εδώ υπάρχει το τελευταίο σύστημα infotainment της εταιρείας το MBUX με μια οθόνη 12,3 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Παράλληλα μια ειδική εφαρμογή (app) επιτρέπει στον οδηγό την ενεργοποίηση του κλιματισμού από απόσταση προκειμένου και η θερμοκρασία να είναι η κατάλληλη όταν μπουν οι επιβάτες- πελάτες.

Μπουτόν εκκίνησης πάντως δεν υπάρχει καθώς χρησιμοποιείται το καλό, κλασικό κλειδί, επιλογή που είναι δικαιολογημένη με βάση (και) τον επαγγελματικό προσανατολισμό της EQV. H οποία μπορεί, ανάλογα με τη διαμόρφωση του εσωτερικού της να μετακινήσει μέχρι και 8 επιβάτες με πολυτέλεια σε ένα εσωτερικό με άνετα καθίσματα επενδεδυμένα με δέρμα.

Η κίνηση εξασφαλίζεται από ένα ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα, ο οποίος αποδίδει 204 ίππους και τροφοδοτείται από μια μπαταρία 90 kWh που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο και εξασφαλίζει μια αυτονομία που φτάνει μέχρι και τα 400 χιλιόμετρα. Στο εμπρός μέρος βρίσκεται και η υποδοχή φόρτισης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ