Μετά την παρουσίαση της αμερικανικής εκδοχής του πριν από κάποιους μήνες στην έκθεση του Λος Άντζελες η Toyota παρουσίασε και την ευρωπαϊκή plug-in υβριδική έκδοση του RAV4, η οποία τοποθετείται αυτόματα στην κορυφή της γκάμας και είναι, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, η πιο ισχυρή έκδοση στην ιστορία του μοντέλου.

Και αυτό γιατί η συνδυαστική ισχύς του φτάνει τους εντυπωσιακούς 306 ίππους, που αποδίδουν συνδυαστικά ο τετρακύλινδρος των 2.500 κυβικών -είναι ο ίδιος που κινεί και το απλό υβριδικό RAV4- και ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα. Έτσι εξασφαλίζεται και η τετρακίνηση, που είναι η ηλεκτρική AWD-i της ιαπωνικής εταιρείας.

Το σύστημα πρόωσης ολοκληρώνεται από τη μπαταρία που πρέπει να έχει ενεργειακή χωρητικότητα περίπου 10 kWh (η Toyota δεν έχει ανακοινώσει ακόμα επίσημα στοιχεία) και είναι τοποθετημένη στο δάπεδο. Η παρουσία της, πάντως, περιορίζει κατά 60 λίτρα το μέγεθος του χώρου αποσκευών -στα 520 λίτρα- σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου.

Το σημαντικό, όμως, είναι πως εξασφαλίζει τη δυνατότητα κίνησης καθαρά ηλεκτρικά για έως και 65 χιλιόμετρα, τιμή που είναι σαφώς μεγαλύτερη από τα συνήθως 50 χιλιόμετρα μοντέλων με αντίστοιχα χαρακτηριστικά. Κινούμενο ηλεκτρικά το RAV4 μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και 135 χλμ./ ώρα.

Άλλο ένα εντυπωσιακό νούμερο είναι η εκπομπή CO2 του, η οποία είναι μόλις 29 γραμμάρια το χιλιόμετρο -με βάση τις πιο αυστηρές και κατά συνέπεια και πιο ρεαλιστικές προδιαγραφές WLTP- και είναι η μικρότερη της κατηγορίας.

Το Toyota RAV4 PHEV θα είναι διαθέσιμο το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς που διανύουμε.

Διαβάστε επίσης