ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τέλος εποχής για τη μόνη μέχρι στιγμής Ferrari με θέσεις για τέσσερις, τη GTC4Lusso

Τέλος εποχής για τη μόνη μέχρι στιγμής Ferrari με θέσεις για τέσσερις, τη GTC4Lusso

Ακόμα και η πιο διάσημη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, η Ferrari, δεν μπορεί να αντισταθεί στις τάσεις της εποχής. Οι οποίες ποντάρουν στα SUV και περιορίζουν όλες τις άλλες κατηγορίες, μεταξύ αυτών και τα στέισον.

Αναφερόμαστε ειδικά στα στέισον γιατί η GTC4Lusso, η οποία είχε ξεκινήσει αρχικά ως FF, διαθέτει ένα έστω και δίθυρο αμάξωμα στέισον, ενώ τώρα, με βάση το πενταετές πλάνο ανάπτυξης της μάρκας αλλά και του κύκλου ζωής των μοντέλων της σταματά η παραγωγή της.

Η FF όταν είχε παρουσιαστεί ήταν ταυτόχρονα και η πρώτη τετρακίνητη Ferrari, ενώ τότε ήταν αποκλειστικά δωδεκακύλινδρη. Κατά την ανανέωσή της δεν άλλαξε μόνο η ονομασία της σε GTC4 Lusso αλλά προστέθηκε στη γκάμα και μια εισαγωγική έκδοση. Η GTC4 Lusso T, με τον bi-turbo V8 των 3,9 λίτρων της 488 GTB. Ο οποίος όπως για την περίσταση και προκειμένου να υπάρχει αρκετή απόσταση από τον V12 αποδίδει μόνο 610 ίππους και 760 Nm και κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς.

Οι επιδόσεις πάντως που εξασφαλίζει, παρά τους μείον 80 ίππους σε σχέση με την 12κύλινδρη εκδοχή, είναι εξαιρετικές, με το 0-100 χλμ./ ώρα να είναι υπόθεση μόλις 3,5 δευτερολέπτων -τόσο χρειάζεται και η V12- και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 320 χλμ./ ώρα (V12: 335 χλμ./ ώρα).

Πρακτικά η GTC4Lusso, που ήταν μέχρι τώρα η «οικογενειακή» Ferrari, θα αντικατασταθεί, κατά πάσα πιθανότητα το 2022, από την Purosangue. Το SUV της μάρκας που θα έχει ακόμα μεγαλύτερους χώρους, τετρακίνηση αλλά όχι και έναν V12 κάτω από το μακρύ καπό.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ