Αυτοκίνητο: Η ολοκαίνουργια, τέταρτη γενιά του Hyundai Tucson εντυπωσιάζει
Ανανεώθηκε:
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσουν συνεχώς το design των μοντέλων τους και αλλάζουν τη σχεδιαστική τους φιλοσοφία, προσπαθώντας και να προσαρμοστούν στις πλέον σύγχρονες τάσεις αλλά και να αποκτήσουν μια όσο το δυνατόν μια πιο έντονη και πιο αναγνωρίσιμη ταυτότητα.
Κρίνοντας από το ολοκαίνουργιο Tucson που μόλις παρουσιάστηκε η Parametric Design, η νέα σχεδιαστική προσέγγιση της Hyundai, δείχνει απόλυτα επιτυχημένη. Βασικό της χαρακτηριστικό η συνολικά μεγάλη μάσκα με τη διαμόρφωση αλλά διαμάντι που ονομάζεται Parametric Grille και που ενσωματώνει τα LED φώτα ημέρας. Τα Parametric Hidden Lights, όπως αποκαλύπτει και η ονομασία τους, γίνονται ορατά μόνο όταν είναι σε λειτουργία.
Οι διαστάσεις του νέου Tucson που θα έρθει στα μέρη μας πρακτικά δεν έχουν αλλάξει -το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 20 χιλιοστά στα 4,50 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο των 2,68 μέτρων είναι μόλις 10 χιλιοστά πιο μεγάλο σε σχέση με την προηγούμενη πια γενιά- ενώ για άλλες αγορές, όπως αυτή της Κίνας, θα υπάρχει για πρώτη φορά και μια επιμηκυμένη έκδοση.
Η τελευταία θα έχει ακόμα πιο μεγάλους χώρους σε σχέση με τη στάνταρ εκδοχή. Η οποία, σύμφωνα με τη Hyundai, έχει επιπλέον 26 χιλιοστά για τα πόδια όσων κάθονται πίσω, ενώ το μέγεθος του πορτμπαγκάζ, που μπορεί να έχει και ηλεκτρική πέμπτη πόρτα, κυμαίνεται από 546 έως και 1.799 λίτρα.
Από πλευράς σχεδίασης το εσωτερικό του νέου Tucson δεν έχει καμία σχέση με αυτό του προκατόχου του. Είναι πολύ σύγχρονο και ιδιαίτερο, καθώς διαθέτει μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα. Ταυτόχρονα τα φυσικά χειριστήρια έχουν αντικατασταθεί από εικονικά, ενώ ψηφιακός είναι και ο ελεύθερος πίνακας οργάνων.
Ο εξοπλισμός -τα διαθέσιμα επίπεδα είναι τρία- περιλαμβάνει, είτε στάνταρ είτε προαιρετικά, πολλά συστήματα υποβοήθησης. Ξεχωρίζουμε τα Highway Driving Assist (HAD) και Smart Cruise Control Curve (NSCC-C) που μαζί εξασφαλίζουν κάποιες δυνατότητες ημι- αυτόνομης οδήγησης, το Hyundai Remote Smart Parking Assist (RSPA) για την αυτόματη στάθμευση και το σύστημα προειδοποίησης για την ύπαρξη επιβατών στο πίσω κάθισμα όταν σβήσει ο κινητήρας.
H βάση του νέου Tucson είναι το πλαίσιο που χρησιμοποιείται και στο πιο μεγάλο και επίσης καινούργιο Santa Fe, ενώ σε αυτό έχει δώσει και τα πρώτα διαπιστευτήρια ο νέος κινητήρας βενζίνης. Ο Smartstream 1.6 T-GDΙ που έχει ένα νέο, μεταβλητό σύστημα ελέγχου των βαλβίδων CVVD και αποδίδει είτε 150 είτε 180 ίππους. Στην υβριδική έκδοση του μοντέλου θα συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και μαζί θα φτάνουν τους 230 ίππους και τα 350 Nm.
Το plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης θα είναι ίδιο με αυτό του Santa Fe και θα έχει συνδυαστική απόδοση 265 ίππων, ενώ η γκάμα θα περιλαμβάνει και έκδοση diesel με τον τετρακύλινδρο των 1.600 κυβικών και των 136 ίππων με σύστημα ήπιας υβριδικής υποβοήθησης 48 Volt.
Τα κιβώτια θα είναι είτε το καινούργιο χειροκίνητο iMT με τις 6 σχέσεις είτε ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7. Κινητήριοι τροχοί θα είναι οι εμπρός ή όλοι.
Η διάθεση του ολοκαίνουργιου και δικαιολογημένα φιλόδοξου Hyundai Tucson θα αρχίσει στις αρχές του 2021.