ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το πρώτο υβριδικό Koenigsegg, το Regera, έχει πάνω από 1.500 άλογα

Το πρώτο υβριδικό Koenigsegg, το Regera, έχει πάνω από 1.500 άλογα

H σουηδική Koenigsegg έχει ήδη χτίσει ένα όνομα στην κατηγορία των υπερ- αυτοκινήτων, ενώ με το νέο της μοντέλο, το Regera, παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα υβριδικό hyper car.

Η εντυπωσιακή αλλά όχι εξεζητημένη εμφάνιση που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της σουηδικής εταιρείας δηλώνει και εδώ το παρόν, ενώ το σύστημα αποτελείται από το γνωστό bi- turbo V8 τωn 5.000 κυβικών της Koenigsegg καθώς και από 3 συνολικά ηλεκτροκινητήρες. Οι δύο από αυτούς είναι τοποθετημένοι στους πίσω τροχούς, ενώ ο τρίτος που είναι προσαρμοσμένος στο στροφαλοφόρο έχει αφενός λειτουργεί σα γεννήτρια και αφετέρου βελτιώνει την απόκριση και την ελαστικότητα «γεμίζοντας» κατά κάποιον τρόπο τα όποια κενά ροπής του V8.

Ενδιαφέρον είναι πως οι μηχανικοί της Koenigsegg κάνουν λόγο και για ένα πρωτοποριακό σύστημα μετάδοσης που ουσιαστικά καταργεί το κλασικό κιβώτιο. Χωρίς να αποκαλύπτουν πολλά αναφέρουν απλά πως υπάρχει ένας υδραυλικός μηχανισμός σύμπλεξης με 50% μικρότερες απώλειες σε σχέση με μια συμβατική μετάδοση.

Η απόδοση του υβριδικού συστήματος πρόωσης ξεπερνά τους 1.500 ίππους οπότε μπορεί κάλλιστα να συγκριθεί στον τομέα αυτό με τη νέα Bugatti, τη Chiron, ενώ από πλευράς επιδόσεων το αντίπαλο δέος είναι οι hard core εκδόσεις των επίσης υβριδικών LaFerrari και McLaren P1, η FXX K και η P1 GTR αντίστοιχα. Κι αυτό γιατί το Regera χρειάζεται 2,8 δεύτερα για να ολοκληρώσει το 0-100 και μόλις 20,0 για να φτάσει τα 400, πάντα από στάση.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ