Μετά τις στάνταρ εκδοχές του καινούργιου Swift η Suzuki παρουσίασε στη Φρανκφούρτη και την κορυφαία, τη Sport, επιβεβαιώνοντας τις φήμες που ήθελαν να είναι turbo.

Πράγματι η ιαπωνική εταιρεία άφησε στην άκρη το ατμοσφαιρικό σύνολο των 1.600 κυβικών της προηγούμενης γενιάς και για το νέο Swift Sport υιοθέτησε το μικρότερο των 1.400, που κινεί και άλλα μοντέλα της γκάμας της και με τη βοήθεια turbo αποδίδει 140 ίππους.

Ακόμα πιο σημαντική, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν είναι η αύξηση της ροπής, η οποία είναι πλέον 230 Nm (από 160), ενώ κατά την προσφιλή της τακτική η Suzuki μείωσε σημαντικά το βάρος. Το οποίο είναι μόλις 970 κιλά -τιμή ιδιαίτερα καλή σύμφωνα με τα τρέχοντα δεδομένα.

Οι 140 ίπποι, τα 230 Nm και τα μόλις 970 κιλά προϊδεάζουν και για πολύ καλές, με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας επιδόσεις. Παρόλο που η ιαπωνική εταιρεία δεν δίνει επίσημα, ακόμα τουλάχιστον, στοιχεία, ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε λιγότερα από 8,0 δεύτερα φαίνεται απόλυτα εφικτό και αναμενόμενο.

Από κει και πέρα η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή και χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά για χάρη της πιο άμεσης και σπορ συμπεριφοράς, ενώ για τον ίδιο λόγο έχουν αυξηθεί και τα μετατρόχια, μπροστά και πίσω, κατά 40 χιλιοστά. Η εικόνα ολοκληρώνεται από τις ζάντες των 17 ιντσών, ενώ έχουν διατηρηθεί και εδώ οι χαρακτηριστικές δύο απολήξεις της εξάτμισης στα άκρα του πίσω προφυλακτήρα.

Η σπορ διάθεση συνεχίζεται και στο εσωτερικό, με τους σχεδιαστές της μάρκας να έχουν επιλέξει χρωματικούς συνδυασμούς του κόκκινου και του μαύρου. Έτσι κόκκινο είναι το στροφόμετρο, ενώ ενδιαφέρον είναι πως στον πίνακα οργάνων υπάρχουν ακόμα δύο όργανα σε σχέση με τις πιο απλές εκδόσεις, ένα για την πίεση υπερπλήρωσης και ένα για τη θερμοκρασία του λαδιού. Το παρόν δίνουν οι πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones καθώς και συστήματα υποβοήθησης για τον οδηγό.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!