ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η McLaren θυμάται τη θρυλική F1 και βάζει πάλι τον οδηγό στη μέση

Η McLaren θυμάται τη θρυλική F1 και βάζει πάλι τον οδηγό στη μέση

Η πορεία της McLaren, ως κατασκευαστή σούπερ σπορ μοντέλων, τα τελευταία χρόνια είναι εντυπωσιακή. Κι αυτό γιατί έχει κατορθώσει μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να καθιερωθεί στο γκρουπ των μεγάλων ονομάτων της κατηγορίας.

Παρόλο που στην ουσία παρουσιάζει μοντέλα που είναι παραλλαγές στο ίδιο θέμα, βασισμένα σε ένα και μόνο πλαίσιο από ανθρακονήματα και χρησιμοποιώντας τον ίδιο κινητήρα, τον V8 των 3.900 κυβικών με τα δύο turbo, σε διάφορες εκδοχές από πλευράς απόδοσης.

Ενδιαφέρον είναι πως μέχρι τώρα η βρετανική εταιρεία δεν έχει αξιοποιήσει το ένδοξο παρελθόν της, που δεν είναι άλλο από τη θρυλική F1 της δεκαετίας του ‘90. Το υπερ- αυτοκίνητο που για πολλούς θεωρείται το καλύτερο και το πιο ολοκληρωμένο που έχει εμφανιστεί ποτέ.

Αυτό αναμένεται να αλλάξει με το νέο της hyper car, που θα διαδεχθεί την P1 και ήδη βρίσκεται σε στάδιο εξέλιξης, όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες που έδωσε στην δημοσιότητα η McLaren. Και στις οποίες απεικονίζεται, με έντονο καμουφλάζ, μια τροποποιημένη 720, στην οποία δοκιμάζονται τα συστήματα αλλά και οι αεροδυναμικές λύσεις της BP23, όπως προς το παρόν λέγεται το καινούργιο μοντέλο.

Το σημαντικό εδώ είναι πως η βρετανική εταιρεία θα υιοθετήσει, όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τις φωτογραφίες, τη διαμόρφωση του εσωτερικού της F1, που ακόμα και μέχρι σήμερα παραμένει μοναδική. Κι αυτό γιατί ο οδηγός κάθεται στο κέντρο, ενώ οι δύο συνολικά επιβάτες πίσω του, δεξιά και αριστερά του.

Η διάταξη αυτή δεν αποτελεί μόνο στοιχείο αναγνώρισης, αλλά εξυπηρετεί και την πιο σωστή κατανομή του βάρους, παράγοντας ιδιαίτερα σημαντικός ειδικά σε αυτοκίνητα αυτού του βεληνεκούς, όταν ο οδηγός είναι μόνος του.

Από κει και πέρα και μέχρι τώρα δεν υπάρχουν άλλες πληροφορίες και λεπτομέρειες σχετικά με το νέο hyper car της βρετανικής εταιρείας, πέρα από τη διαβεβαίωση της τελευταίας πως θα είναι και μάλιστα με διαφορά ότι πιο γρήγορο έχει κατασκευάσει. Με βάση αυτό και λαμβάνοντας υπόψη πως η P1 χρειαζόταν μόλις 2,9 δεύτερα για την διαδικασία του 0-100 χλμ./ ώρα, τιμή που φυσικά παραμένει εξαιρετική, οι επιδόσεις του διαδόχου της θα είναι ανάλογες με αυτές των Mercedes-AMG Project One και Aston Martin Valkyrie. Αν όχι και καλύτερες.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ