Ο οίκος μόδας Kenzo συνεχίζει και με τη νέα διαφημιστική καμπάνια του για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, να επιλέγει ως πρωταγωνιστές απίθανα πρόσωπα. Αλλά η πιο σημαντική επιλογή ήταν αυτή του φωτογράφου, του περίφημου Ντέιβιντ ΛαΣαπέλ, που αποτελεί μυθική μορφή στο χώρο της μόδας. Το αποτέλεσμα είναι τολάχιστον εντυπωσιακό.  

Διαβάστε επίσης

Ο Ντέιβιντ ΛαΣαπέλ, είναι εκτός των άλλων και προσωπικός φίλος των δύο σχεδιαστών του Kenzo, Ουμπέρτο Λιόν και Κάρολ Λιμ και η φωτογράφιση που έκανε για τη διαφημιστική εκστρατεία του οίκου περιλαμβάνει μοντέλα να αιωρούνται σε στύλους με έναν τρόπο που θυμίζει τον πίνακα «Άνοιξή» του Μποτιτσέλι.
 
Ωστόσο η πιο εντυπωσιακή πτυχή της καμπάνιας είναι η πρωταγωνίστριά της, η μητέρα του Ουμπέρτο Λιόν. Η Γουέντι Λιόν βρέθηκε τυχαία στη φωτογράφιση, στη διάρκεια επίσκεψης για να συναντήσει τον γιο της και τελικά πήρε μέρος προβάλλοντας τη ζωηρή συλλογή με τον πιο δροσερό τρόπο.
 
Σε μια προσπάθεια του οίκου να σπάσει τα στερεότυπα της μόδας και να πάει ενάντια στο πρότυπο των νεαρής ηλικίας μοντέλων με πολύ ακριβά ρούχα, στη διαφημιστική εκστρατεία συμμετέχουν πέρα από τη μητέρα του Λιόν, χαμογελαστά μικρά παιδιά, μία έγκυος γυναίκα και μοντέλα που κάνουν poledancing.


Διαβάστε επίσης

Η Ντόνα Κάραν στη σειρά - ντοκιμαντέρ «American Style» του CNNi

Το νέο «πρόσωπο» της Pantene είναι μία βασίλισσα του Instagram μόλις ενός έτους

Έρχεται η πρώτη παγκόσμια Εβδομάδα Οικολογικής Μόδας: Το Φεβρουάριο στο Λος Άντζελες

Οι Nirvana μηνύουν το σχεδιαστή Μαρκ Τζέικομπς για ένα λογότυπο