Ο Τόμ Φόρντ κάλεσε τον κόσμο της μόδας σε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό στο κέντρο της Νέας Υόρκης και με έναν εντελώς απρόσμενο τρόπο φαίνεται ότι ξαναβρήκε το «κάτι» που είχε χάσει στις τελευταίες του κολεξιόν

Η Μάιλι Σάιρους, η οποία κάθισε στην πρώτη σειρά, θα μπορούσε άνετα να φορέσει οποιαδήποτε από τις δημιουργίες του: Τα εντυπωσιακά σουτιέν σε μεταλλικά χρώματα και τα κορμάκια με τα ευφάνταστα κοψίματα. Σ’ αυτή την εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης, ο σχεδιαστής είχε ξανά κάτι να μας πει... Η συλλογή του Φορντ ήταν σπορ. Αλλά και σέξι. Επειδή τα δύο αυτά δεν είναι αμοιβαίως αποκλειόμενα και ο σχεδιαστής βάλθηκε να το αποδείξει.  

Έντονα χρώματα, πολλά κοψίματα, νέον πινελιές, άνεση και όσο λιγότερο ύφασμα γίνεται ήταν η συνολική πρόταση του σχεδιαστή για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020. Το σκηνικό ήταν εντελώς Νεοϋορκέζικο και στους τοίχους έβλεπε κανείς τις εμπνεύσεις του ίδιου του σχεδιαστή: Μια φωτογραφία από το 1965, του Άντι Γουόρχολ με τη μούσα του Έντι Σέτζγουικ. Πλάνα της Ιζαμπέλ Ατζανί και του Κριστόφ Λαμπέρ από την ταινία του Λικ Μπεσόν «Subway»...

AP 19253045415444

Η Μάιλι Σάιρους θα μπορούσε άνετα να φορέσει οποιαδήποτε από τις δημιουργίες του σχεδιαστή @Charles Sykes/Invision/AP

«Θυμάμαι, όταν βγήκε η ταινία σκεφτόμουν πόσο μοντέρνοι δείχνουν και οι δύο» είπε ο Φορντ. Επίσης στον τοίχο βλέπει κανείς την Ούρσουλα Άντρες με ασημί μπικίνι, αλλά και έργα του Τζεφ Κουνς, από τα οποία ο Φορντ δανείστηκε τα έντονα μεταλλικά χρώματα που κυριαρχούν, μαζί με το κλασικό μαύρο, στη συλλογή του. «Αυτή τη σεζόν για μένα η λέξη κλειδί είναι η άνεση», είπε ο Φορντ. «Το οποίο δεν πρέπει να συγχέεται με το απλό. Νομίζω ότι είναι μια εποχή που το ζητούμενο είναι η ευκολία και η στροφή στα πολυτελή αθλητικά ρούχα για τα οποία η Αμερική έχει γίνει γνωστή για όλο τον κόσμο».

Διαβάστε επίσης