Πώς το Μπόχουμ της Γερμανίας έγινε η «πόλη των δεινοσαύρων»
Το κέντρο της γερμανικής πόλης του Μπόχουμ έχει μετατραπεί για λίγο καιρό σε λημέρι… δεινοσαύρων. Γι αυτό φρόντισαν 33 μοντέλα δεινοσαύρων που είναι σε φυσικό μέγεθος και διασκορπισμένα σε όλη την πόλη.
Από την Τετάρτη 10 Ιουλίου, το Μπόχουμ είναι Dino City, «πόλη των δεινοσαύρων». Τριάντα τρεις δεινόσαυροι «κατοικούν» στο κέντρο της πόλης και θα συνυπάρχουν εκεί με τους κατοίκους μέχρι το τέλος του Αυγούστου. Αφορμή για την επάνοδο των συμπαθών -ως μοντέλα τουλάχιστον- εξαφανισμένων ζώων, αποτέλεσε η ανακάλυψη ότι η περιοχή ήταν πέρασμα δεινοσαύρων πριν από 316 εκατομμύρια χρόνια…
«Το 2012, το αρχαιότερο μονοπάτι δεινοσαύρων στην Ευρώπη ανακαλύφθηκε στο Στίπελ. Αυτή ήταν η αφορμή για να φέρουμε τους δεινόσαυρους στο Μπόχουμ και να δημιουργήσουμε μια μοναδική εμπειρία στην πόλη μας», λέει ο Μάριο Σίφελμπαϊν, διευθύνων σύμβουλος της Μπόχουμ Marketing GmbH. Οι γίγαντες -τα περισσότερα μοντέλα είναι σε φυσικό μέγεθος και φτάνουν τα 20 μέτρα- προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία για σέλφι με έναν Τυραννόσαυρο Rex στους τουρίστες που σπεύδουν να κάνουν τις βόλτες τους στο κέντρο της πόλης.
Οι δεινόσαυροι είναι κατασκευασμένοι από πολυεστερική ρητίνη ενισχυμένη με υαλοβάμβακα. Ο μεγαλύτερος δεινόσαυρος, μήκους 20 μέτρων και ύψος 5 και είναι ένας Διπλοδόκους. Ο Τυραννόσαυρος της παρέας έχει μήκος 13 μέτρα και πάνω από 4 μέτρα ύψος και στέκεται απειλητικός μπροστά στο πλανητάριο της πόλης.
Χειροπέδες σε 26χρονο στη Θεσσαλονίκη για σειρά ληστειών με θύματα ηλικιωμένες
10:21
Περίπου 68.000 νοικοκυριά στη Γαλλία έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω του καύσωνα
10:15
Πανελλήνιες 2026: Αυτά είναι τα θέματα στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
10:08
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05