Οι Nirvana επανενώθηκαν για καλό σκοπό - Στο πλευρό τους η Τζοάν Τζετ
Η Τζοάν Τζετ με τα υπόλοιπα μέλη των Nirvana
AP Photo/Chris PizzelloΜια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις αποτέλεσε επανένωση των 3/4 των Nirvana στη συναυλία που πραγματοποιήθηκε για τη συγκέντρωση χρημάτων για τους πυρόπληκτους του Λος Άντζελες το βράδυ της Πέμπτης (30/1).
Τα μέλη του συγκροτήματος Ντέιβ Γκρολ, Πατ Σμέαρ, Κριστ Νοβοσελίκ έπαιξαν με μια σειρά από τραγουδίστριες, ανάμεσα στις οποίες και η Τζοάν Τζετ.
Το σετ τους ξεκίνησε με την St Vincent, προτού η Κιμ Γκόρντον των Sonic Youth και η κόρη του Γκρολ Βάιολετ ανέβουν στη σκηνή.
Νωρίτερα, το πλήθος καλωσόρισε ο ηθοποιός Μπίλι Κρίσταλ ένας από τους διάσημους που έχασαν το σπίτι τους στις φλόγες.
Ζούσε στην περιοχή για 46 χρόνια και μίλησε για την απώλεια του σπιτιού του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Συναυλία για τους πληγέντες της καταστροφικής πυρκαγιάς στο Λος Άντζελες από τους Blink - 182
ΕΛΛΑΔΑ
Επίθεση σε αστυνομικούς της ΔΙΑΣ στην Πάτρα – Ένας ελαφρά τραυματίας
14:40
ΚΟΣΜΟΣ
Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κηρύχθηκε η Κριμαία - Νέο κύμα επιθέσεων από το Κίεβο
14:38
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΑΔΜΗΕ-Καράμπελας: Η ισχυρή ανταπόκριση στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης
14:26
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ανάρτηση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ για τις νέες συμφωνίες της ATLANTIC SEE LNG TRADE
14:25
ΕΛΛΑΔΑ