Οι Nirvana επανενώθηκαν για καλό σκοπό - Στο πλευρό τους η Τζοάν Τζετ
Η Τζοάν Τζετ με τα υπόλοιπα μέλη των Nirvana
AP Photo/Chris PizzelloΜια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις αποτέλεσε επανένωση των 3/4 των Nirvana στη συναυλία που πραγματοποιήθηκε για τη συγκέντρωση χρημάτων για τους πυρόπληκτους του Λος Άντζελες το βράδυ της Πέμπτης (30/1).
Τα μέλη του συγκροτήματος Ντέιβ Γκρολ, Πατ Σμέαρ, Κριστ Νοβοσελίκ έπαιξαν με μια σειρά από τραγουδίστριες, ανάμεσα στις οποίες και η Τζοάν Τζετ.
Το σετ τους ξεκίνησε με την St Vincent, προτού η Κιμ Γκόρντον των Sonic Youth και η κόρη του Γκρολ Βάιολετ ανέβουν στη σκηνή.
Νωρίτερα, το πλήθος καλωσόρισε ο ηθοποιός Μπίλι Κρίσταλ ένας από τους διάσημους που έχασαν το σπίτι τους στις φλόγες.
Ζούσε στην περιοχή για 46 χρόνια και μίλησε για την απώλεια του σπιτιού του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Συναυλία για τους πληγέντες της καταστροφικής πυρκαγιάς στο Λος Άντζελες από τους Blink - 182
ΕΛΛΑΔΑ
Εντός της ημέρας η ανέλκυση του πυροσβεστικού ελικοπτέρου
17:40
ΚΟΣΜΟΣ
Ένοχος για κακoδιαχείριση διαβαθμισμένων εγγράφων δήλωσε ο πρώην σύμβουλος του Τραμπ, Tζον Μπόλτον
17:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κικίλιας από Σύρο: Πάνω από όλα η ασφάλεια στα λιμάνια και η εξυπηρέτηση πολιτών με σεβασμό
17:32
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Έως και 6,8 εκατομμύρια άνθρωποι ενδέχεται να επηρεαστούν από τους σεισμούς
17:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ