ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Το «KPop Demon Hunters» σπάει ρεκόρ στο Netflix με 236 εκατ. θεάσεις

Το «KPop Demon Hunters» σπάει ρεκόρ στο Netflix με 236 εκατ. θεάσεις

Από την σειρά KPop Demon Hunters.

Netflix

Η animated περιπέτεια με τις τραγουδίστριες-κυνηγούς δαιμόνων γίνεται η πιο δημοφιλής ταινία στην ιστορία του Netflix, ξεπερνώντας το Red Notice, ενώ κατακτά και τα box office και τα μουσικά charts.

Το KPop Demon Hunters, μια animated ταινία που αφηγείται την ιστορία ενός κοριτσίστικου K-pop συγκροτήματος το οποίο στη σκηνή τραγουδά αλλά στον ελεύθερο χρόνο του πολεμά δαίμονες, εξελίχθηκε σε φαινόμενο του καλοκαιριού. Η ταινία έγινε η πιο δημοφιλής στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 236 εκατομμύρια θεάσεις, ξεπερνώντας το Red Notice (2021), με τους Ντουέιν Τζόνσον, Ράιαν Ρέινολντς και Γκαλ Γκαντότ.

Η επιτυχία δεν περιορίστηκε στη streaming πλατφόρμα. Το φιλμ κατέκτησε και τα κινηματογραφικά ταμεία με ειδική sing-along προβολή σε πάνω από 1.000 αίθουσες στις ΗΠΑ, σημειώνοντας εισπράξεις περίπου 18 εκατ. δολαρίων σε ένα μόνο Σαββατοκύριακο. Αντίστοιχη απήχηση είχε και στις προβολές στη Βρετανία, με γεμάτες αίθουσες και ενθουσιώδεις θεατές.

Η ταινία ακολουθεί τις Ρούμι, Μίρα και Ζόι, τα μέλη του συγκροτήματος Huntr/x, που καλούνται να ισορροπήσουν τη δόξα με την αποστολή τους ως μυστικές κυνηγοί δαιμόνων, ενώ έρχονται αντιμέτωπες με το ανταγωνιστικό boy band Saja Boys, το οποίο – ειρωνικά – αποτελείται από δαίμονες.

Ιδιαίτερη συμβολή στην επιτυχία είχε το soundtrack, που έκανε ιστορία: τέσσερα τραγούδια του μπήκαν ταυτόχρονα στο top 10 του Billboard Hot 100, με το βασικό single Golden να παραμένει στο Νο 1. Πρόκειται για την πρώτη φορά μετά το Saturday Night Fever (1978) των Bee Gees που ένα soundtrack κατακτά τρεις θέσεις στο top 5.

Το KPop Demon Hunters, παραγωγή της Sony Pictures Animation (γνωστή από τα Spider-Verse), εντυπωσιάζει με το ζωηρό, ροζ-μοβ αισθητικό του ύφος και αποδεικνύει πως οι θεατές διψούν για νέες, πρωτότυπες ιστορίες, μακριά από τα συνεχή remakes της Disney και της Universal.