ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

H Γουίλοου Σμιθ πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική εκστρατεία αρώματος

H Γουίλοου Σμιθ πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική εκστρατεία αρώματος
EPA/ CAROLINE BLUMBERG

Γιορτάζοντας τον αντικομφορμισμό, τη διαφορετικότητα και την ιδιαιτερότητα, ο Maison Margiela κυκλοφορεί ένα ολοκαίνουργιο άρωμα, το «Mutiny» (Ανταρσία) το πρώτο που δημιουργήθηκε από το 2014, όταν ο Τζον Γκαλιάνο ανέλαβε τα ηνία του γαλλικού οίκου.

Το άρωμα με την υπογραφή Margiela έχει βασικό συστατικό τον υάκινθο και περιέχει επίσης νότες γιασεμιού, oud, βανίλιας και εσπεριδοειδών. Το μυστικό συστατικό είναι ένα νέο μόριο αρώματος που αναπτύχθηκε ειδικά για το «Mutiny» από τον κύριο αρωματοποιό του οίκου, Ντομινίκ Ροπιόν, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Γκαλιάνο για το νέο προϊόν.

Στη διαφημιστική καμπάνια για το «Mutiny» που επιμελήθηκε ο Κρεγκ ΜακΝτιν πρωταγωνιστούν έξι «αντάρτες» που αψηφούν τη σύμβαση, αμφισβητούν το status quo και τελικά ενσωματώνουν το επαναστατικό πνεύμα του αρώματος: Willow Smith, Princess Nokia, Molly Bair, Hanne Gaby Odiele, Sasha Lane και Teddy Quinlivan.

«Νομίζω ότι η σημερινή γενιά είναι λίγο πιο ασυμβίβαστη», αναφέρει η Willow Smith (Γουίλοου Σμιθ) τραγουδίστρια, ηθοποιός και χορεύτρια, κόρη του ηθοποιού, ράπερ, τραγουδοποιού και παραγωγού, Γουίλ Σμιθ.

«Είμαστε διατεθειμένοι να αντέξουμε τον πόνο για να κάνουμε αυτό που αγαπάμε. Η θηλυκότητα, είναι σαν το νερό: μπορώ να σπάσω τον βράχο, είμαι τόσο δυνατή, αλλά μπορώ να κινηθώ με αρμονία. Θέλουμε κάτι περισσότερο και επίσης κάτι πνευματικό. Δημιουργήστε τους κανόνες και στη συνέχεια σπάστε τους», ανέφερε.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ