ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Σερένα Ουίλιαμς: Αισθησιακή και δυναμική - Πρωταγωνιστεί σε καμπάνια, για καλό σκοπό

Σερένα Ουίλιαμς: Αισθησιακή και δυναμική - Πρωταγωνιστεί σε καμπάνια, για καλό σκοπό
AP Photo/Lee Jin-man

Η εμβληματική τενίστρια Σερένα Ουίλιαμς είναι η νέα παγκόσμια πρέσβειρα του Stuart Weitzman. Η πρωταθλήτρια του τένις εμφανίζεται στη διαφημιστική καμπάνια του οίκου υποδημάτων για το 2020, μια καμπάνια που οποία προβάλλει τις γυναίκες ως πυλώνες ελπίδας και αισιοδοξίας για τις κοινότητές τους.

Στην καμπάνια η Ουίλιαμς εμφανίζεται σε ένα βάθρο να ορθώνει το ανάστημά της και να αποπνέει δυναμικότητα αλλά και αισθησιασμό. «Τώρα περισσότερο από ποτέ, είναι η στιγμή να επικεντρωθούμε στην ελπίδα και να προχωρήσουμε μπροστά. Θέλω οι γυναίκες κάθε γενιάς να εμπνέονται να προχωρούν, ένα βήμα τη φορά», είπε η Ουίλιαμς, η οποία είναι μητέρα μιας κόρης δύο ετών, της Αλέξις Ολύμπια.

Η εκστρατεία αποτελεί μέρος της συνεργασίας του οίκου Weitzman με τη Vital Voices Global Partnership, μη κερδοσκοπική, μη κυβερνητική οργάνωση που συνεργάζεται με γυναίκες με ηγετικό ρόλο στους τομείς της οικονομικής ενδυνάμωσης, της συμμετοχής των γυναικών στην πολιτική και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

serena williams sw4

Μαζί με την Ουίλιαμς, ο οίκος επέλεξε δύο γυναίκες ηγέτιδες και τις οργανώσεις τους που εστιάζουν στην εμψύχωση έγχρωμων γυναικών που προσφέρθηκαν να υποστηρίξουν ευάλωτες κοινότητες εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Είναι η Sage Ke'alohilani Quiamno από τη Χαβάη, συνιδρύτρια του Future for Us πλατφόρμας αφιερωμένης στην προώθηση της απασχόλησης των έγχρωμων γυναικών και η Ashlee Wisdom, ιδρύτρια του Health in Her Hue, πλατφόρμας που συνδέει τις έγχρωμες γυναίκες με παρόχους υπηρεσιών υγείας.

Η Σερένα Ουίλιαμς φωτογραφήθηκε για την ασπρόμαυρη διαφημιστική καμπάνια από τον Ίθαν Τζέιμς Γκριν στο Παλμ Μπιτς.

https://www.instagram.com/p/B_z-iCtnFx1

ΔΗΜΟΦΙΛΗ