«Squid Game»: Είναι η μεγαλύτερη επιτυχία όλων των εποχών για το Netflix
Η κορεάτικη φουτουριστική σειρά «Squid Game» («Το Παιχνίδι του Καλαμαριού» στα ελληνικά), σύμφωνα με το Netflix έχει προσελκύσει 111 εκατομμύρια συνδρομητές από την ημέρα της πρεμιέρας της, στις 17 Σεπτεμβρίου, μέσα σε 25 ημέρες δηλαδή.
Το «Squid Game» ξεπέρασε μέσα στον πρώτο του μήνα το προηγούμενου νούμερο 1 της πλατφόρμας που ήταν η σειρά εποχής «Bridgerton», την οποία παρακολούθησαν 82 εκατομμύρια συνδρομητές τις πρώτες 28 μέρες προβολής της.
Κανείς δεν ξέρει, βέβαια, πόσοι από αυτούς τους 111 εκατομμύρια συνδρομητές είδαν ολόκληρο το πρώτο επεισόδιο του «Squid Game» ή ολόκληρη τη σειρά, καθώς για να καταχωρισθεί μια μονάδα συνδρομητή αρκούν μόνο δύο λεπτά streaming.
«To Παιχνίδι του Καλαμαριού» διαδραματίζεται στην Νότια Κορέα, όπου ο ήρωας της σειράς προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με αμέτρητα χρέη, μια διαλυμένη οικογένεια και καμμιά ελπίδα ανάκαμψης.
Στο χείλος της απελπισίας θα δεχτει μια πρόταση, να συμμετάσχει σε ένα μαραθώνιο από ομαδικά παιχνίδια μαζί με μερικές εκατοντάδες ακόμη παίκτες που βρίσκονται στην ίδια θέση με αυτόν.
Το χρηματικό έπαθλο από αυτή την φαινομενικά αθώα δοκιμασία είναι πολύ μεγάλο ενώ υπάρχει μια λεπτομέρεια που οι παίκτες δεν γνωρίζουν από την αρχή. Όποιος δεν τα καταφέρνει σε κάθε ένα από τα παιχνίδια, δεν χάνει απλά, αλλά χάνει τη ζωή του.
ΕΞΙ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 2026: Πώς θα βγουν περισσότερα σπίτια στην αγορά – Οι λύσεις για το στεγαστικό
17:49
ΗΠΑ: Ριπές ανέμων έως 232 χλμ/ώρα ανατρέπουν νταλίκες σε αυτοκινητόδρομους του Γουαϊόμινγκ
17:37
Νέο αεροπλανοφόρο για τη Γαλλία ανακοίνωσε ο Μακρόν - Θα αντικαταστήσει το Charles de Gaulle
17:25
Έφοδο του ΣΔΟΕ στα γραφεία του Συλλόγου των Τεμπών καταγγέλλει η Μαρία Καρυστιανού
17:13