ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Καμία Καρντάσιαν! Πως η Σελένα Γκόμεζ είναι η μόνη ψηφιακή υπερδύναμη των καιρών μας

Καμία Καρντάσιαν! Πως η Σελένα Γκόμεζ είναι η μόνη ψηφιακή υπερδύναμη των καιρών μας

Λίγο καιρό πριν έκανε το γύρο των ειδησεογραφικών κυψελών μια είδηση για την Κιμ Καρντάσιαν και το ένα εκατομμύριο δολάρια που κέρδισε περίπου για κάποιες αναρτήσεις της. Κανείς τότε δεν γνώριζε ότι εαν η Καρντάσιαν κερδίζει τόσα μία στο τόσο για να δώσει το παρόν σε εκδηλώσεις, η Σελένα Γκόμεζ το κάνει καθημερινά, με συνέπεια και πλάνο στρατηγικό. 

Είναι γνωστό πως οι γυναίκες celebrity κυριαρχούν στα social media όσον αφορά το personal branding, δηλαδή να γίνονται οι ίδιες ετικέτες με αξία και "άτυπες" καμπάνιες προϊόντων που προωθούν με τη Σελένα Γκόμεζ να είναι η βασίλισσα του ψηφιακού κόσμου χωρίς την ελάχιστη αμφιβολία.

Σύμφωνα με την εταιρία αναλύσεων, D’Marie Analytics, τα 6 άτομα με μεγαλύτερη επιρροή στα social media είναι είτε γυναίκες pop star, όπως οι Γκόμεζ, Rihanna, Beyoncé, Tέιλορ Σουίφτ ή ανήκουν στην οικογένεια Jenner και ονομάζονται ή Kendall ή Kylie.

Η Σελένα Γκόμεζ είναι η Καλίσι των social media

Καθώς η 24χρονη βρίσκεται στην κορυφή έχει σύμφωνα με τη D’Marie μεγάλη επιρροή καθώς κάθε μία ανάρτηση της αξίζει 550.000$ στο Facebook, το Twitter ή/και το Instagram.

Το ποσό είναι κατά 300.000 δολάρια μεγαλύτερο από όσα συνηθίζουν να "χρεώσουν" η Kendal Jenner, η Γκόμεζ, η Σουίφτ και η Cara Delevigne με τις τιμές του 2015.

Ο Frank Spadafora, CEO της D’Marie, περιγράφει τη μεθοδολογία πίσω από τα 550.000 δολάρια που κερδίζει η Γκόμεζ με κάθε ανάρτηση της.

"Η αξία της κάθε δημοσίευσης είναι ανάλογη με την αξία των διαφημίσεων για κάθε post στο Facebook, το Twitter και το Instagram. Αυτό μπορεί να διαφέρει από το ποσό που πληρώνεται στην πραγματικότητα για τη συμμετοχή της σε καμπάνιες των social media και εξαρτάται από τις διαπραγματεύσεις που κάνουν οι μάνατζέρ της με τις εταιρίες. Αυτή η εκτίμηση βασίζεται σε έναν αλγόριθμο της D’Marie που μετρά 56 διαφορετικά δεδομένα όπως οι followers, η συχνότητα και ποιότητα των δημοσιεύσεων, τα «κλικ» και η προοπτική να προχωρήσει σε αγορά ο δέκτης του post".

Παρόλο όμως που η Γκόμεζ έχει συμφωνίες με μεγάλα brands αποφεύγει τα αποκλειστικά συμβόλαια. "Είναι ενδιαφέρον το ότι η γυναίκα με τη μεγαλύτερη επιρροή στα social media έχει αρκετές λιγότερες συνεργασίες σε σχέση με άλλους διάσημους. Προσωπικά πιστεύω πως κάτι τέτοιο συμβαίνει επειδή είναι έξυπνη και καταλαβαίνει πως αν υπερφορτώσει τις σελίδες της με χορηγίες θα επηρεάσει αρνητικά τη σχέση με το κοινό της" σχολιάζει. Στον ελεύθερο χρόνο της η Σελένα Γκόμεζ μας παροτρύνει να σκοτώσουμε τους εχθρούς μας με καλοσύνη.

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ





ΔΗΜΟΦΙΛΗ