ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Ράιαν Ρέινολντς: Η αγαπημένη ταινία του 2χρονου γιου του είναι το Green Lantern

Ράιαν Ρέινολντς: Η αγαπημένη ταινία του 2χρονου γιου του είναι το Green Lantern
Photo by Charles Sykes/Invision/AP

Ο Ράιαν Ρέινολντς μπορεί να θεωρεί το Green Lantern μία από τις λιγότερο επιτυχημένες ταινίες της καριέρας του, αλλά για τον μικρότερο γιο του, Ολίν, είναι η καλύτερη.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο TIMΕ, ο γνωστός ηθοποιός αποκάλυψε πως η ταινία του 2011 έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά του 2χρονου γιου του Ολίν.

«Είναι η αγαπημένη του. Την βλέπει κάθε μέρα», είπε με χαμόγελο ο περήφανος μπαμπάς.

Ο Ρέινολντς και η σύζυγός του, Μπλέικ Λάιβλι, έχουν αποκτήσει μαζί τέσσερα παιδιά την Τζέιμς (10), την Ινές (8), την Μπέττυ (5) και τον Ολίν (2).

Η γνωριμία του ζευγαριού

Το ζευγάρι γνωρίστηκε στα γυρίσματα του Green Lantern, όπου πρωταγωνιστούσαν ως Χαλ Τζόρνταν και Κάρολ Φέpρις. Αν και ξεκίνησαν ως φίλοι, η σχέση τους απέκτησε ρομαντικό πρόσημο, οδηγώντας τους σε γάμο το 2012. Ο Ρέινολντς ανέφερε:

«Ένα χρόνο αφότου τελειώσαμε με τα γυρίσματα της ταινίας, ήμασταν και οι δυο single. Αποφασίσαμε λοιπόν να βγούμε διπλό ραντεβού με άλλους. Η Μπλέικ είχε έρθει με έναν άλλο τύπο, και εγώ ήμουν με μια άλλη κοπέλα. Ήταν το πιο αδέξιο ραντεβού στο οποίο έχω πάει, επειδή ένιωθα πυροτεχνήματα να σκάνε ανάμεσα σε μένα και την Μπλέικ! Νομίζω τελικά πως o καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει μια σχέση, είναι αρχικά να είστε φίλοι με τον άλλον».

H αρνητική υποδοχή της ταινίας


Παρά την αρνητική υποδοχή της ταινίας από κοινό και κριτικούς, ο Ρέινολντς τόνισε στο συνέδριο πως του έδωσε πολύτιμα δημιουργικά μαθήματα: «Έμαθα πως ο υπερβολικός προϋπολογισμός και ο χρόνος καταστρέφουν τη δημιουργικότητα. Ο περιορισμός είναι το μεγαλύτερο εργαλείο», εξήγησε, προσθέτοντας ότι πρότεινε να προστεθούν απλές σκηνές διαλόγου στη θέση ακριβών εφέ, αλλά αντιμετώπισε αντιστάσεις από τους παραγωγούς.

Αυτές οι εμπειρίες τον ενέπνευσαν να ιδρύσει τη δική του εταιρεία παραγωγής και marketing, το Maximum Effort, η οποία του επιτρέπει να προσεγγίζει το σινεμά με έμφαση στον χαρακτήρα και όχι μόνο στο "θέαμα".