Μάρκος Χαϊδεμένος: Η βιωσιμότητα είναι αναγκαία συνθήκη και δεν μπορεί να αποτελεί marketing tool
Μάρκος Χαϊδεμένος: Η βιωσιμότητα είναι αναγκαία συνθήκη και δεν μπορεί να αποτελεί marketing tool
Στο νέο επεισόδιο του Movers & Shakers - The Podcast Edition η Νέλλη Καλαμαρά φιλοξενεί τον Μάρκο Χαϊδεμένο, Managing Director του Ομίλου Canaves Collection.
Η Νέλλη Καλαμαρά, Hospitality, Food & Leisure Editor in Chief της DPG Digital Media Group, υποδέχεται στο νέο επεισόδιο του Movers & Shakers – The Podcast Edition στο CNN Greece τον Μάρκο Χαϊδεμένο, Managing Director του Ομίλου πολυτελών ξενοδοχείων Canaves Collection στην Σαντορίνη.
Η Canaves Collection διαθέτει αυτή τη στιγμή πέντε πολυτελή και βραβευμένα ξενοδοχεία στο νησί του ηφαιστείου, αποτελώντας έναν από τους πιο εμβληματικούς εκπροσώπους του premium luxury hospitality τουριστικού προϊόντος της Σαντορίνης, αλλά και της χώρας μας γενικότερα. Επίσης, ο ίδιος ο Μάρκος Χαϊδεμένος, ξενοδόχος δεύτερης γενεάς, βραβεύτηκε πέρσι ως “Hotelier of the Year” στο πλαίσιο του παγκοσμίως καταξιωμένου θεσμού Virtuoso Travel Week στις ΗΠΑ.
Σε αυτό το επεισόδιο ο Μάρκος Χαϊδεμένος και η Νέλλη Καλαμαρά συζητούν για την ιστορία και την ανάπτυξη της Canaves Collection μέσα στα χρόνια, αλλά και τους λόγους που οδήγησαν στο πρόσφατο rebranding του Ομίλου, για τα νέα σχέδια τους που τους ταξιδεύουν στη γειτονική Νάξο, έναν αρκετά διαφορετικό προορισμό από άποψη επισκέπτη, αλλά και για το εάν υπάρχει περίπτωση η Canaves Collection να αποκτήσει βήμα και στην Αθήνα.
Παράλληλα αναλύουν τις πραγματικές διαστάσεις και τις επιπτώσεις της σεισμολογικής περιπέτειας του νησιού του ηφαιστείου και κάνουν μία αποτίμηση της περασμένης σεζόν, με ψύχραιμη και αντικειμενική πλέον κρίση, όσον αφορά στο ρόλο των social media, των media συνολικά και τις δυσκολίες που επέφερε αυτή η κατάσταση, όχι μόνο σε επίπεδο επισκεψιμότητας, αλλά και σε επίπεδο εύρεσης προσωπικού.
Επίσης συνομιλούν για το πως αντιλαμβάνεται τον όρο «πολυτέλεια» ο κάθε ταξιδευτής και η κάθε διαφορετική εποχή, ποιες είναι οι απαραίτητες και αναγκαίες συνθήκες για να μπορέσει ένα ξενοδοχείο να συνδεθεί και να συνδέσει τον επισκέπτη του με τον προορισμό του, για την δεδομένη πλέον ανάγκη για βιωσιμότητα σε κάθε έκφανση της λειτουργίας του luxury hospitality, για τα βήματα συνολικής βιωσιμότητας και βελτίωσης των «κακώς κειμένων» στην Σαντορίνη.
Αλλά και για τη σωστή διαχείριση της κρουαζιέρας που φέτος επετεύχθη για πρώτη φορά, για τις αλλαγές στους κανόνες της δόμησης του νησιού με βάση το νέο πολεοδομικό σχέδιο, και για τα γαστρονομικά concepts και το ρόλο τους στην επιτυχία ενός ξενοδοχείου, καθώς και για τη σημασία και το ρόλο των διεθνών διακρίσεων.
Αυτά και πολλά ακόμη στο νέο επεισόδιο του Movers & Shakers – The Podcast Edition!