TRAVEL

Τουριστικό αφιέρωμα του CNBC σε Ελλάδα: Οι 7 εναλλακτικοί προορισμοί που προτείνει

Τουριστικό αφιέρωμα του CNBC σε Ελλάδα: Οι 7 εναλλακτικοί προορισμοί που προτείνει
ΑΠΕ/ΜΠΕ

Στους 10 κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς κατατάσσει το αμερικανικό δίκτυο CNBC την Ελλάδα για διακοπές στην Ευρώπη. Μάλιστα, παροτρύνει τους αναγνώστες του, να επισκεφτούν λιγότερο δημοφιλή νησιά και να ζήσουν όπως οι ντόπιοι.

Το δημοφιλές μέσο καταλήγει σε επτά μοναδικούς προορισμούς της Ελλάδας για εμπειρίες «εκτός της πεπατημένης».

Στην πρώτη θέση το CNBC, κατατάσσει την Κάλυμνο που αποτελεί τον παράδεισο των αναρριχητών. Ακολουθεί η Ίος που εμφανίζεται ανανεωμένη τα τελευταία χρόνια, αναδεικνύοντας την πλούσια ιστορία και τη φύση της. Η Σκόπελος θεωρείται η απόλαυση των φίλων του Mamma Mia, η Άνδρος έχει καθιερωθεί ως το αγαπημένο «καταφύγιο» των περιπατητών και η Αστυπάλαια είναι η νήσος της καινοτομίας. Επιπλέον, οι Λειψοί ξεχωρίζουν ως η «Πολυνησία» του Αιγαίου και η Αλόννησος προσφέρει μοναδικές εμπειρίες σε αυτοδύτες και φυσιολάτρες.

Η Σκόπελος όπου γυρίστηκε η ταινία «Μamma Mia» και έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο/ Πηγή: Eurokinissi

Εκπρόσωποι των προορισμών της προτεινόμενης λίστας ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ:

«Τα τελευταία χρόνια έχουμε θέσει προτεραιότητα να προβάλλουμε νέες πτυχές της Ίου όπως η ιστορία, ο πολιτισμός και ο αθλητικός τουρισμός. Φεστιβάλ και αθλητικές διοργανώσεις προσελκύουν το ταξιδιωτικό κοινό από Ελλάδα και εξωτερικό», σημείωσε ο Δήμαρχος Ιητών Γκίκας Γκίκας.

Ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος επισημαίνει πως «οι Λειψοί εδραιώνονται στον τουριστικό «χάρτη» της Ελλάδας. Δεν προωθούμε κάτι επιτηδευμένο ή στημένο αλλά μία νέα στάση ζωής γεμάτη αυθεντικότητα, φύση και ποιότητα υπηρεσιών. Εξωτικοί γάμοι, τοπική κουζίνα, activities και παραλίες εξωπραγματικής ομορφιάς χωρίς οργανωμένες ξαπλώστρες, κάνουν τη διαφορά».

«Η Αλόννησος έχει δημιουργήσει τη δική της ταυτότητα. Το μεγαλύτερο φυσικό θαλάσσιο πάρκο της Μεσογείου, το πρώτο υποβρύχιο μουσείο της Ελλάδας αλλά και καινοτομίες μας όπως οι υποβρύχιοι γάμοι "ταξιδεύουν" το νησί μας σε όλο τον πλανήτη», δήλωσε ο Δήμαρχος Αλοννήσου, Πέτρος Βαφίνης.

«Αναδεικνύουμε την πανέμορφη Αστυπάλαια ως το νησί με τον διττό χαρακτήρα. Από τη μία πλευρά το πλούσιο παρελθόν της αντανακλάται στα ιστορικά μνημεία, τις παραδόσεις, τους γραφικούς οικισμούς και την τοπική κουζίνα και από την άλλη πλευρά, το μέλλον του τουρισμού αποκαλύπτεται μέσα από πρωτοποριακές δράσεις βιωσιμότητας για την προστασία του περιβάλλοντος και του απαράμιλλου φυσικού κάλλους», ανέφερε ο Δήμαρχος Αστυπάλαιας Νίκος Κομηνέας.

Μαγευτική εικόνα από την Χώρα της Αστυπάλαιας/ Πηγή: Eurokinissi (ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ)

«Στη Σκόπελο, γινόμαστε δημιουργικοί, μετατρέποντας κάθε πλεονέκτημα του προορισμού σε μια νέα δραστηριότητα. Mamma Mia εκδρομές, μαθήματα μαγειρικής και νέες ποδηλατικές διαδρομές γνωρίζουν την αποδοχή του ταξιδιωτικού κοινού από πλήθος αγορών εντός και εκτός Ευρώπης», πρόσθεσε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου Ιωάννα Ευσταθίου.

«Με "αιχμή του δόρατος" τον αναρριχητικό τουρισμό καθώς και τα άλλα χαρακτηριστικά που αναδεικνύουμε σε διεθνή μέσα όπως καταδύσεις, γαστρονομία, παραδόσεις και φυσικές ομορφιές, η Κάλυμνος γίνεται "μαγνήτης" για χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο. Η σεζόν στο νησί των σφουγγαράδων είναι διευρυμένη, από Μάρτιο μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου», τόνισε ο Δήμαρχος Καλυμνίων Δημήτρης Διακομιχάλης.

«Η Άνδρος διαθέτει σημεία υπεροχής τα οποία και προβάλλουμε με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας του προορισμού. Άγρια φύση, εξωτισμός, πεζοπορία, μουσεία με παγκόσμια ακτινοβολία και γαστρονομία δημιουργούν εμπειρίες, μόλις δύο ώρες από την Αθήνα», ανέφερε σε δήλωση του ο Δήμαρχος Άνδρου Δημήτρης Λοτσάρης.