TRAVEL

Κολλημένοι με το κινητό και όχι με την ξαπλώστρα οι τουρίστες

Κολλημένοι με το κινητό και όχι με την ξαπλώστρα οι τουρίστες
Chris Jackson/Getty Images/Ideal Image

Κολλημένοι με το κινητό είναι οι τουρίστες σε όλο τον κόσμο καθώς δαπανούν περισσότερο χρόνο με το να ασχολούνται με το κινητό τους παρά να κάνουν ηλιοθεραπεία στην ξαπλώστρα.

Η ιστοσελίδα hotels.com έκανε έρευνα με τίτλο «Mobile Travel Tracker». Στην έρευνα συμμετείχαν 9.200 ταξιδιώτες από 31 χώρες. Τι κάνουν λοιπόν οι ταξιδιώτες στις διακοπές τους;

Κάνουν εκτεταμένη χρήση του κινητού, ελέγχουν τους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα social media, αναζητούν πληροφορίες για το επόμενο γεύμα τους και λαμβάνουν μέρος σε ταξιδιωτικούς διαγωνισμούς στο facebook.

Οι αμερικανοί τουρίστες υπολογίζεται ότι περνούν 3 ώρες με το κοιτούν και να αντλούν πληροφορίες μέσω του κινητού τους ενώ κάθονται στην ξαπλώστρα για περίπου 2,5 ώρες. Συνολικά το 6% των ταξιδιωτών δαπανά περισσότερες από 7 ώρες στο κινητό.

Οι συνήθειες των ταξιδιωτών

Το 50% των ταξιδιωτών ανεβάζει φωτογραφίες στα social media για να κάνει επίδειξη
Το 28% το κάνει για check in σε μέρη στα social media προκειμένου να ζηλέψουν οι φίλοι του.
Το 28% κάνει σχόλια σε δημοσιεύσεις για να μη νιώθει ότι χάνουν κάτι ενώ βρίσκονται σε διακοπές.
Οι άνδρες είναι 3 φορές πιο ανταγωνιστικοί με τους φίλους τους σε σχέση με τις γυναίκες.
Το 20% δαπανά χρόνο στο να δει πόσα like και σχόλια έχουν οι δημοσιεύσεις τους.

1680584

Eurokinissi/Βασίλης Παπαδόπουλος

Τα social media των διακοπών

Facebook (77%)
Instagram (32%)
YouTube (25%)
Twitter (24%)
Pinterest (14%)

Οι συνήθειες των διακοπών

Οι ταξιδιώτες που απάντησαν δήλωσαν ότι κάνει δημοσιεύσεις στο Instagram και στέλνει μηνύματα στους φίλους για να επικοινωνήσει πόσο καλές είναι οι διακοπές.

To 31% των τουριστών επέλεξε ξενοδοχείο αποκλειστικά εφόσον είχε δωρεάν Wi-Fi .
Το 64% κοιτάζει τι δημοσιεύουν οι φίλοι του στα social media.

Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές στα ταξίδια

Social Media (66%)
Aποστολή μηνυμάτων (50%)
Mapping (43%)
Travel (39%)
Μουσική (32%)