NYNN: Ένα νέο brand φιλοξενίας, ψυχαγωγίας και ευεξίας ξεκινά από την καρδιά της Αθήνας
Το House of NYNN, που πρόσφατα προσγειώθηκε μέσα στον πολυαναμενόμενο προορισμό The Ilisian, είναι πολλά περισσότερα από ένα private members’ club. Είναι η αρχή για ένα νέο brand που φιλοδοξεί να κατακτήσει τον κόσμο.
Το House of NYNN έκανε διακριτικά την εμφάνισή του μέσα στον πιο πολυαναμενόμενο αθηναϊκό «προορισμό», το The Ilisian, στα μέσα του καλοκαιριού. Σταδιακά άρχισε να πρωταγωνιστεί στα timeline μας, κυρίως με πανέμορφες φωτογραφίες από την πιο εμβληματική πισίνα της Αθήνας, που πλέον ανανεωμένη και ακόμη πιο εντυπωσιακή, άρχισε να ξαναπαίρνει τη δικαιωματική θέση της στα πιο cosmopolitan καλοκαίρια της πόλης.
Με την αρχή της χειμερινής σεζόν όμως πλέον το House of NYNN ήταν έτοιμο να ανοίξει τα χαρτιά του στα media και να παρουσιάσει την πλήρη εικόνα του οράματος, που βρίσκεται πίσω από την έλευσή του. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το House of NYNN είναι ένα Private Members’ Club, που απλώνεται σε τρεις ορόφους μέσα στην πιο anticipated άφιξη της πόλης μας, ίσως και της χώρας μας, στο destination «The Ilisian».

Και ο όρος «προορισμός» δεν χρησιμοποιείται τυχαία, αφού το The Ilisian δεν είναι ένα ξενοδοχείο, αλλά περιλαμβάνει και ένα ξενοδοχείο, το Conrad Athens The Ilisian, ενώ μαζί φέρνει branded residences, πολυάριθμα εστιατόρια και μπαρ, καθώς και εμπορικά καταστήματα. Μέσα σε αυτό το luxury lifestyle σύμπλεγμα λοιπόν, που έρχεται μέσα στο 2026 για να βάλει τη δική του ανεξίτηλη σφραγίδα στον πολυποίκιλο αθηναϊκό αστικό ιστό, γεννιέται και ένα νέο luxury hospitality brand, το NYNN.
ΝΥΝΝ προφανώς σημαίνει «τώρα», ενώ το δεύτερο “n” προστίθεται ως ένα παιχνίδισμα που μας προσκαλεί να ζήσουμε το «τώρα» στο μάξιμουμ. Έτσι το House of NYNN έρχεται ως η πρώτη έκφραση ενός πολύ μεγαλύτερου οράματος για ένα νέο brand φιλοξενίας, ψυχαγωγίας και wellbeing, που ήδη ετοιμάζει τα επόμενά του βήματα στο hospitality στη χώρα μας και φιλοδοξεί εν καιρώ να βγει και εκτός ελληνικών συνόρων και να κατακτήσει τον κόσμο.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του House of NYNN είναι και αυτά που δίνουν το έναυσμα για το τι θα εκπροσωπεί το νέο αυτό brand, στο οποίο η ευζωία αποτελεί επίκεντρο και βάση. Στόχος των εμπνευστών του είναι να δημιουργούν χώρους που καλλιεργούν τη σύνδεση, όπου κάθε εμπειρία είναι αυθεντική, μοναδική και μελετημένη, και εμπλουτίζει την καθημερινότητα. Αρχής γενομένης με το Private Members’ Club με τις υπέροχες εγκαταστάσεις, το μοναδικό culinary concept και τις συναρπαστικές υπηρεσίες.
Πρόκειται για έναν χώρο που προωθεί το “together” και το “individually” σε ισόποσες δόσεις, ενώ στηρίζεται στην κίνηση, τη διάδραση, τη δημιουργία και τη συνύπαρξη. Αναπτύσσεται σε τρία επίπεδα και σε τέσσερις διακριτές ζώνες, ενώ εκτείνεται σε 5.500 τ.μ. εσωτερικών χώρων και 3.000 τ.μ. εξωτερικών, δίνοντας σχήμα σε μια εμπειρία που δεν περιγράφεται, βιώνεται.

Αποτελείται από το Living Room, την καρδιά του House - έναν all-day χώρο με πολλές γωνιές, σαλόνια και βεράντες, μπαρ και πιο ιδιωτικούς χώρους, όπως το Chef’s Corner ή το Greenhouse, όπου βιώνονται οι γαστρονομικές και ψυχαγωγικές εμπειρίες. Εδώ οι άνθρωποι συναντιούνται, τρώνε, πίνουν, μιλάνε, απολαμβάνουν τον καφέ, το βιβλίο, την παρέα τους.

Πρωταγωνιστής εδώ είναι σίγουρα η τεράστια ανοικτή κουζίνα, το βασίλειο του Παναγιώτη Τζιουρτζιούμη, όπου μάλιστα έχει γεννηθεί ένα πραγματικά μοναδικό στη χώρα μας culinary concept, στο οποίο απουσιάζει εντελώς η ζάχαρη, κάθε μορφή επεξεργασμένης τροφής, το πλαστικό και πολλά ακόμη βλαβερά για τον οργανισμό μας.

Σε αυτόν τον όροφο βρίσκουμε πολλά ακόμη, όπως ένα συναρπαστικό αίθριο στεφανωμένο από πράσινο, ένα μικρό ιδιωτικό σινεμά, ένα listening room με δίσκους και πικάπ, phone booths για ιδιωτικά τηλεφωνήματα, εγκαταστάσεις για music lives, εικαστικά installations από Έλληνες δημιουργούς, μερικά από τα οποία πήραν μήνες για να ολοκληρωθούν, και πολλά ακόμη.

Επόμενος χώρος είναι το Forum ένας χώρος για εργασία, επαγγελματικές συναντήσεις αλλά και ανοιχτό διάλογο. Πρόκειται για έναν ολόκληρο όροφο αφιερωμένο στην ισορροπία μεταξύ εργασίας και ποιότητας ζωής, αφού πέρα από τους πολλούς και μεγάλους ανοικτούς χώρους του, όπου συναντούμε κάθε είδους γωνιά για να συνδέσουμε το laptop μας, να κάνουμε τα call μας, να προλάβουμε τα deadlines μας, αλλά και να επικοινωνήσουμε δια ζώσης με συνεργάτες μας, υπάρχουν και πολλές άλλες μικρές και μεγάλες δυνατότητες.

Έτσι, αφού ολοκληρώσουμε τα meeting μας, μπορούμε να παίξουμε μπιλιάρδο, να απολαύσουμε τον καφέ και το γλυκό μας από το café bar, να διαβάσουμε το βιβλίο μας στην μεγάλη και με υπέροχη θέα βιβλιοθήκη, αλλά και να κάνουμε στατικό ποδήλατο, να κάνουμε stretching στις μπάλες pilates, ή ακόμη και να πάρουμε ένα power nap στο designated napping area, ώστε να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας μέχρι την επόμενη συνάντηση.

Σειρά έχει το Wellness Floor, επίσης ένας πολύ σημαντικός πυλώνας του House of NYNN ειδικώς και του NYNN brand γενικότερα. Στη συγκεκριμένη λοιπόν άφιξη το wellness factor ξεδιπλώνεται σε έναν τεράστιο χώρο αναζωογόνησης, που προσφέρει ένα εύρος από προγράμματα άσκησης και αποθεραπείας, βασισμένα σε επιστημονικά δεδομένα και ολιστικές υπηρεσίες.

Εδώ βρίσκουμε spinning room, ειδικά προγράμματα για κάθε πιθανή διάθεση, υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις γυμναστηρίου, ένα ειδικά σχεδιασμένο heat & cold section, όπου σάουνες, steam rooms και cold plunges ενώνονται για την απόλυτη εμπειρία ευζωίας, εσωτερική πισίνα και πολλά ακόμη, ενώ αναμένεται και ένας επίσης τεράστιος χώρος με medical & spa υπηρεσίες και εγκαταστάσεις.

Τέλος ερχόμαστε στο Oasis, που διατηρεί το εμβληματικό του όνομα, αλλά επίσης έχει ανανεωθεί πλήρως και φυσικά μιλάμε για την πισίνα και το pool restaurant & bar της. Να σημειώσουμε πως στη νέα της εποχή η πιο διάσημη πισίνα της Αθήνας διατίθεται μόνο για τα μέλη του House of NYNN, τους μελλοντικούς διαμένοντες στο ξενοδοχείο και τους ιδιόκτητες των branded residencies. Τα μέλη του House of NYNN μπορούν να προσκαλούν τους φίλους τους για να περνούν μαζί τους την ημέρα τους, αλλά με συγκεκριμένους περιορισμούς και σε συγκεκριμένους χώρους.

Θα κλείσουμε με το κομμάτι του culinary mentality του νέου NYNN λοιπόν, όπου, όπως αναφέραμε και παραπάνω έχουμε ένα εντελώς νέο -τουλάχιστον για την ελληνική σκηνή- concept. Εδώ λοιπόν καταρχάς απουσιάζει εντελώς η ζάχαρη, και όταν λέμε εντελώς το εννοούμε, ενώ δεν συναντούμε επεξεργασμένες τροφές. Πιο συγκεκριμένα, εδώ θα βρούμε εποχικές και κυρίως βιολογικές πρώτες ύλες από μικρούς παραγωγούς που σέβονται τη γη, εμπλουτίζονται με φυσικές ζυμώσεις (χωρίς ζάχαρη ή υπερεπεξεργασία), για να θρέψουν και να τέρψουν.
Το μενού, εμπνευσμένο από τη Μεσόγειο και με διάθεση γαστρονομικών αναζητήσεων, αποτελεί προϊόν περιέργειας, μάθησης και συνειδητών επιλογών, σεβόμενο το πώς και το γιατί δημιουργούμε. Επίσης, εδώ η γαστρονομία δεν περιορίζεται στο πιάτο: talks, debates, workshops, γευσιγνωσίες και δραστηριότητες του programming, δημιουργούν πεδίο ανταλλαγής απόψεων και διαλόγου. Η διατροφή, όπως και όλα τα υπόλοιπα aspects του NYNN, δημιουργούνται, εξελίσσονται και υπάρχουν υπό το πρίσμα της ευζωίας.
Κλείνοντας, να πούμε πως στο σχετικά άμεσο μέλλον το brand πρόκειται να επεκταθεί και σε παραθαλάσσιο venue και σε resort, ενώ οι συζητήσεις δεν σταματούν εκεί, καθώς sky is the limit για το νέο και δυναμικά εξελισσόμενο ΝΥΝΝ.
Ξεκίνησε η καταβολή των αυξημένων συντάξεων Ιανουαρίου
21:43
Πολωνία: Ο Ναβρότσκι κατηγορεί τους Ουκρανούς για «αχαριστία»
21:33
Eurojackpot: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί της αποψινής (19/12) κλήρωσης για τα 30 εκατ. ευρώ
21:23
«Ξυπνήσαμε και βρήκαμε τη μικρή παγωμένη»: Τι λέει η μητέρα του νεκρού βρέφους (vid)
21:21