Ξεχάστε το Facebook, ήρθε η ώρα να γνωρίσετε το FACEBOOK! Την ώρα που ο κολοσσός κοινωνικής δικτύωσης βρίσκεται αντιμέτωπος με νέες έρευνες στις ΗΠΑ και πρόστιμα για το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, οι υπεύθυνοι αποφάσισαν πως έχει έρθει η ώρα για… λίφτινγκ στο λογότυπο της εταιρείας.

Έτσι, τη Δευτέρα το κοινωνικό δίκτυο αποκάλυψε το νέο του λογότυπο μετά από rebranding.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το νέο λογότυπο θα αρχίσει να κάνει την εμφάνισή του στις διάφορες υπηρεσίες του κολοσσού μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Οι υπηρεσίες Instagram και Whatsapp, που ανήκουν στο Facebook, θα ενημερώνουν τους χρήστες ότι είναι θυγατρικές εταιρίες.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία στο επίσημο blog της, οι σχεδιαστές του λογότυπου είχαν στο μυαλό τους «την καθαρότητα και την ειλικρίνεια» την ώρα του σχεδιασμού ενώ χρησιμοποιήθηκαν «εναρμονισμένα κεφαλαία γράμματα».

Την ίδια ώρα, όπως ανακοινώθηκε, το FACEBOOK θα χρησιμοποιεί πλέον «δυναμικά χρώματα», με το λογότυπο να «αλλάζει ανάλογα με το περιβάλλον του».

Facebook Wordmark Cycling

«Οι χρήστες πρέπει να ξέρουν ποιες εταιρείες φτιάχνουν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν» γράφει ο Αντόνιο Λούτσιο, υπεύθυνος μάρκετινγκ του κολοσσού.

Ο Λούτσιο δήλωσε στο Bloomberg ότι υπήρξε η σκέψη να αλλάξει το όνομα της «μαμάς εταιρείας», αλλά τελικώς αποφασίστηκε πως κάτι τέτοιο μπορεί να έκανε τους χρήστες να πιστέψουν πως η Facebook κρύβεται από τα προβλήματά της.

Διαβάστε επίσης