TECH

To Beat γίνεται Free Now και προσφέρει περισσότερες επιλογές μετακίνησης

Περισσότερες επιλογές μετακίνησης στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης επιδιώκει να προσφέρει η Free Now, στην πλατφόρμα της οποίας «μεταφέρεται» πλέον το Beat, η πιο γνωστή εφαρμογή για να καλέσει κανείς ταξί στη χώρα μας

Περισσότερες επιλογές μετακίνησης στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης επιδιώκει να προσφέρει η Free Now, στην πλατφόρμα της οποίας «μεταφέρεται» πλέον το Beat, η πιο γνωστή εφαρμογή για να καλέσει κανείς ταξί στη χώρα μας.

«Η σημερινή μέρα είναι ιδιαίτερα σημαντική» ανέφερε κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης η Άσπα Τοπαλίδου, γενική διευθύντρια της Free Now για την ελληνική αγορά, η οποία επεσήμανε ότι η υπεύθυνη ομάδα για τις λειτουργίες στην Ελλάδα δεν θα αλλάξει και η Free Now θα συνεχίσει με την ίδια ομάδα του BEAT σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και θα συνεργάζεται με το ίδιο δίκτυο των 8.000 οδηγών ταξί, ενώ θα διασφαλίσει ότι αυτό το δίκτυο θα επεκταθεί.

Σημειώνεται πως το Beat ιδρύθηκε το 2011 -αρχικά ονομαζόταν Taxibeat- και ενσωματώθηκε στην οικογένεια της Free Now, την κοινοπραξία επί των μετακινήσεων μεταξύ BMW Group και Mercedes-Benz Group, ήδη από το 2017. Η εφαρμογή Free Now είναι τώρα διαθέσιμη σε περισσότερες από 150 πόλεις σε 10 χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, ενώ το Beat θα συνεχίσει να λειτουργεί και να παρέχει τις υπηρεσίες του στη Λατινική Αμερική. Υπενθυμίζεται ότι η Beat Mobility Services, όπως ονομάζεται η εταιρεία που διαχειρίζεται το Beat, αποτελεί από το 2019 ξεχωριστή νομική οντότητα από τη Free Now Hellas. Μάλιστα, η κα Τοπαλίδου ανέφερε πως η αλλαγή θα είχε γίνει νωρίτερα αλλά καθυστέρησε λόγω της πανδημίας της COVID-19.

Οι καταναλωτές που χρησιμοποιούν το Beat ενημερώνονται ήδη για την αλλαγή καθώς όταν εισέρχονται στο app τους ζητείται να μεταφέρουν τον λογαριασμό τους στην εφαρμογή του Free Now, η οποία είναι ίδια για όλες τις χώρες της Ευρώπης όπου είναι διαθέσιμη.

Η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει τέσσερις τρόπους μετακίνησης στην ελληνική αγορά, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη – όλοι σε μία εφαρμογή. Τα ταξί θα είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής Free Now, όπως επί του παρόντος μέσω της εφαρμογής Beat, και τώρα οι επιβάτες θα έχουν επιλογή μεταξύ τριών τύπων στόλου: Το “Ταξί”, με όλα τα συνεργαζόμενα ταξί να βρίσκονται στο συγκεκριμένο στόλο, στοχεύει στη γρήγορη εξυπηρέτηση του επιβάτη. Το “Comfort ταξί”, αποκλειστικά με νεότερα οχήματα ηλικίας έως και 5 ετών, δίνει παραπάνω έμφαση στην άνεση, ενώ το Eco ταξί, αποκλειστικά με ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, εξασφαλίζει πιο πράσινες διαδρομές. Ο Comfort στόλος θα δέχεται μόνο ηλεκτρονική πληρωμή, ενώ ο Eco στόλος θα είναι αρχικά διαθέσιμος στο κέντρο της Αθήνας και σε πολλά σημεία του Δήμου Θεσσαλονίκης. Σημειώνεται ότι δεν θα υπάρχει διαφορά στη χρέωση μεταξύ των στόλων πέραν του ότι στην περίπτωση των ταξί στην κατηγορία Comfort η πληρωμή θα γίνεται μόνο με τη χρήση κάρτας.

Όσον αφορά την επιπλέον χρέωση κράτησης των 1,20 ευρώ που τέθηκε σε ισχύ στα μέσα του καλοκαιριού, θα συνεχίσει να υφίσταται. Σύμφωνα, μάλιστα, με τα στελέχη της Free Now, η επιβολή της δεν επηρέασε αρνητικά τον αριθμό των μετακινήσεων και ταυτόχρονα έχει βοηθήσει ώστε να μειωθεί σημαντικά ο χρόνος που απαιτείται προκειμένου ένας πελάτης να βρει ταξί για την μετακίνηση του.

Για πρώτη φορά οι Έλληνες χρήστες θα μπορούν, επίσης, να κάνουν κράτηση ηλεκτρικών ποδηλάτων (eBikes) χάρη στην ενσωμάτωση των υπηρεσιών του παρόχου μικροκινητικότητας RideMovi, για πιο ευέλικτες και φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις.

Πρακτικά, η Free Now επιδιώκει να λειτουργήσει ως ένα super app στο χώρο της μετακίνησης και σταδιακά θα προσφέρονται και άλλες επιλογές μετακίνησης, όπως είναι ηλεκτρικά πατίνια, το car sharing αλλά και τα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς.

Από την άλλη πλευρά, οι οδηγοί ταξί, σύμφωνα με την Free Now, θα επωφεληθούν από τη μετάβαση στην ολοκαίνουρια και βελτιωμένη εφαρμογή που θα τους προσφέρει νέες και προηγμένες λειτουργίες. Την ίδια στιγμή, θα έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν το εισόδημά τους αποκτώντας πρόσβαση σε επιβάτες από όλη την Ευρώπη, οι οποίοι θα επισκέπτονται τη χώρα μας.

Σύμφωνα με την κα Τοπαλίδου, η Ελλάδα αποτελεί μία αγορά όπου επενδύει η Free Now, η οποία διατηρεί στη χώρα μας ένα από τα δύο ευρωπαϊκά κέντρα υποστήριξης πελατών (customer support hub). Το εν λόγω κέντρο ξεκίνησε με 20 εργαζόμενους που παρείχαν υπηρεσίες υποστήριξης για τις γερμανόφωνες χώρες αλλά τώρα επεκτείνεται προκειμένου να καλύψει και γαλλόφωνες χώρες με τις πρώτες προσλήψεις να έχουν ήδη ξεκινήσει.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης