Θεσσαλονίκη: Πάρκαρε το αυτοκίνητο στη μέση του δρόμου όμως άφησε... σημείωμα (pic)
Ένα απίστευτο περιστατικό κατέγραψε μια πολίτης από τη Θεσσαλονίκη.
Οδηγός άφησε το αυτοκίνητό του, κυριολεκτικά στη μέση του δρόμου, όμως προνόησε να γράψει ένα σημείωμα στο παρμπρίζ, με το τηλέφωνό του για να τον καλέσουν σε περίπτωση που ενοχλεί, αναφέρει το seleo.
Η φωτογραφία δημοσιεύεται στην ομάδα "Θεσσαλονίκη, τα καλά, τα στραβά και τα ανάποδα" στο Facebook και δεν άργησε να γίνει viral...

ΚΟΣΜΟΣ
Σύγκρουση τρένων στην Πολωνία: Τουλάχιστον τρεις τραυματίες από εκτροχιασμό βαγονιών
21:08
ΚΟΣΜΟΣ
ΟΗΕ: Αναστέλλεται η απομάκρυνση πλοίων και ναυτικών από το Ορμούζ μετά την επίθεση σε πλοίο στο Ομάν
21:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: Να απαντήσει αν θέλει να σύρει ξανά σε περιπέτειες τη χώρα
20:59
ΚΟΣΜΟΣ
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
CULTURE