Άγριος καβγάς μεταξύ δημοσιογράφων στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ
Καυγάς μεταξύ δύο δημοσιογράφων της ΕΡΤ σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα, Τετάρτη.
Οι δημοσιογράφοι που εργάζονται στο αθλητικό τμήμα της κρατικής τηλεόρασης διαφώνησαν και στη συνέχεια, σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, πιάστηκαν στα χέρια.
Το περιστατικό έλαβε χώρα στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής και είχε ως αποτέλεσμα οι δημοσιογράφοι να υποβάλλουν μήνυση ο ένας στον άλλον.
Λόγος του καυγά φαίνεται πως ήταν οι προσωπικές διαφωνίες.
PHOTO 1 / 4
Photo 1/4
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 2/4
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 3/4
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 4/4
Πηγή: EUROKINISSI
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου: «Κίτρινος» συναγερμός αύριο (24/06) σε 13 περιοχές της χώρας
14:35
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε εργοστάσιο στο Αιγάλεω - Άμεση κινητοποίηση της πυροσβεστικής
14:28
ΚΟΣΜΟΣ
CNNi: Γιατί η Βρετανία αλλάζει συνεχώς πρωθυπουργούς - Ο ρόλος της οικονομίας
14:23
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Στο νέο κεφαλαίο της Metlen πρωταγωνιστεί η αμυντική βιομηχανία
14:20
ΚΟΣΜΟΣ