Θεσσαλονίκη: Το λεωφορείο «έμεινε» και οι επιβάτες αναγκάστηκαν να κάνουν ωτοστόπ
Μεγάλη ταλαιπωρία έζησαν την Τρίτη οι επιβάτες ενός λεωφορείου του ΟΑΣΘ, το οποίο υπέστη μηχανική βλάβη λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το e-koufalia.gr, λίγο μετά τις 15:00, λεωφορείο του ΟΑΣΘ που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Κουφάλια έπαθε μηχανική βλάβη, λίγο μετά τη στροφή από Χαλκηδόνα για Κουφάλια.
Ο οδηγός του λεωφορείου προσπάθησε να επιδιορθώσει τη βλάβη, αλλά μάταια.
Το λεωφορείο παρέμεινε ακινητοποιημένο στη δεξιά πλευρά του δρόμου, με τους επιβάτες να αποβιβάζονται κατεβαίνουν και να κάνουν ωτοστόπ σε διερχόμενα αυτοκίνητα, για να φτάσουν στον προορισμό τους.
PHOTO 1 / 2
Photo 1/2
Πηγή: E-KOUFALIA.GR
Photo 2/2
Πηγή: E-KOUFALIA.GR
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Χειροκροτήματα και συγκίνηση μετά από απεγκλωβισμό ανθρώπου από τα συντρίμμια
20:38
ΚΟΣΜΟΣ
Συνομιλίες CENTCOM - Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν στο Κατάρ ανακοίνωσε ο Βανς
20:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Ανοίγει ο δρόμος για τη μαζική απέλαση χιλιάδων μεταναστών υπό προσωρινή προστασία
20:27
ΚΟΣΜΟΣ
Ανακαλύφθηκαν δύο εξωπλανήτες μεγάλοι σαν τον Δία και ελαφρύτεροι από μαλλί της γριάς
20:18
ΠΟΛΙΤΙΚΗ