Δομές για εγκαταλελειμμένα βρέφη και νήπια εξετάζει το υπουργείο Υγείας
Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του υπουργείου Υγείας και του υπουργείου Εργασίας για την εξεύρεση χώρων φιλοξενίας για εγκαταλελειμμένα νεογνά βρέφη και νήπια, προανήγγειλε μιλώντας στη Βουλή, κατά τη διάρκεια του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης.
Συγκεκριμένα, απαντώντας σε σχετική ερώτηση της βουλευτού της Ένωσης Κεντρώων, Θεοδώρα Μεγαλοκονόμου ο κ. Πολάκης είπε ότι σύμφωνα με το σχεδιασμό αφού προηγηθεί ο απαιτούμενος ιατρικός έλεγχος ο εισαγγελέας ανηλίκων θα εξετάζει κατ' αρχήν τη δυνατότητα της επιστροφής στην οικογένεια και εάν αυτό δεν είναι δυνατόν, σε προνοιακές δομές και ανέφερε σαν παραδείγματα το Κέντρο Μητέρα, το ΠΙΚΠΑ Βούλας το αναρρωτήριο Πεντέλης ή την παιδόπουλη "'Αγιος Ανδρέας".
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
18:21
Βενεζουέλα: Δάκρυα και χειροκροτήματα για το νεογέννητο που διασώθηκε μετά από 32 ώρες
18:14
Σέρρες: Ενώπιον ανακριτή ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου - Το χρονικό της τραγωδίας και το παραβατικό παρελθόν του δράστη
18:03
Σε ύφεση και χωρίς ενεργό μέτωπο η φωτιά στο Σπαθάρι Ευβοίας
17:52