Αντικαπνιστικός νόμος: Στο ΣτΕ προσέφυγαν οι καταστηματάρχες
Το Πανελλήνιο Σωματείο Καταστημάτων και Καταναλωτών Εστίασης και Διασκέδασης, κατέθεσε αίτηση στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά των συναρμόδιων υπουργείων και του Ελληνικού Δημοσίου, ζητώντας την ακύρωση της απόφασης, σύμφωνα με την οποία απαγορεύτηκε η χρήση καπνού, χωρίς να προβλέπεται η δυνατότητα εξαίρεσης οποιουδήποτε καταστήματος.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΠΑΣΚΕΔΙ, «το Σωματείο έχει ως σκοπό την προάσπιση των εν γένει συμφερόντων των ιδιοκτητών επιχειρήσεων εστίασης».
Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, οι λόγοι για τους οποίους γίνεται η αίτηση ακύρωσης, έχουν να κάνουν σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, με παράβαση του δικαιώματος ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και της εν γένει επαγγελματικής ελευθερίας, με παράβαση της αρχής της αναλογικότητας σχετικά με τα προστατευόμενα δικαιώματα καθώς και με παραβίαση της αρχής της αναλογικότητας σχετικά με το ύψος των επιβληθέντων προστίμων.
Σύλληψη 32χρονου στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για χιλιάδες λαθραία τσιγάρα
19:40
Δολοφονία στις Σέρρες: Κάθειρξη 10 ετών στον 16χρονο για τον θανατηφόρο ξυλοδαρμό του 17χρονου
19:35
Η ρύθμιση - «ανάσα» για τον νόμο Κατσέλη και ο «ελέφαντας» του ιδιωτικού χρέους
19:30
Αρχηγός Χεζμπολάχ: «Μεγάλο λάθος» και άκυρη η συμφωνία Ισραήλ-Λιβάνου
19:21